Ви тут: Головна Структура Кафедри Гуманітарного Інституту Кафедра англійської філології Наукова діяльність

Реорганізація Гуманітарного інституту

На підставі рішення засідання Вченої ради від 26 травня 2016 року структурний підрозділ трансформується шляхом поділу на:

 

Наукова діяльність

Профіль кафедри англійської філології в Google Академії

 

Основні публікації професорсько-викладацького складу кафедри:

Якуба Валентина Володимирівна, канд. філ. наук, доц., завідувач кафедри

1. Chesnokova A., Yakuba V. Teaching Stylistics in Ukraine: Empirical Perspective // Abstracts of PALA Pedagogical Stylistics Conference. Eötvös Loránd University. Budapest. 19 20 April 2010. – P. 4. – Режим доступу : http://sites.google.com/site/pala2010budapest/bookofabstracts;

2.Yakuba V.V. Using stylistics to teach literature to non-native speakers (Чесноковою Г.В.)) // Teaching Stylistics / Ed. by L. Jeffries and D. McIntyre. – Basingstoke: Palgrave Macmillan, 2011. – 89 – 112 р.;

3.Вступ до спеціальності: Навч. посіб. для спец-ті „Філологія: англійська”. - К.: КМПУ імені Б.Д.Грінченка, 2011. – 101 с.;

4.A Step to Perfection (Крок до досконалості. Посібник з першої іноземної мови: англійська). - Частина 1, 2 – К.: Алюр, 2011. – 350 с., 250 с.;

5.Комунікативні стратегії : посібник (у співавторстві) : за ред. А.Е.Левицького.K. : Логос, 2011. – 351 с. Гриф надано Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України (лист № 1 / 11 - 9503 від 13.10.11).;

6.Комунікативні стратегії : підручник (у співавторстві). – Видання друге, доповнене та перероблене / А. Е. Левицький, Т. Є. Набережнєва, Р. В. Поворознюк та ін. : за ред. А. Е. Левицького. – К. : Видавничо-поліграфічний центр ''Київський університет'', 2013. – 559 с. ISBN 978-966-439-631-5 Гриф надано Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України (лист № 1 / 11 - 9503 від 13.10.11).;

7.Чеснокова Г.В., Якуба В.В. Communication Strategies: English as the Second Foreign Language. К. : Видавничо-поліграфічний центр ''Київський університет'', 2014. – 559 с. – Гриф надано Міністерством освіти і науки України (лист № 1 / 11 - 6149 від 25.04.2014).;

 

Чеснокова Ганна Вадимівна, проф., канд. філ. наук, проф.

1. Chesnokova A. Empirical Stylistics in an EFL Teaching Context: Comparing Virtual and Face-to-Face Reading Responses / A. Chesnokova // Scientific Approaches to Literature in Learning Environments / [ed. by M. Burke, O. Fialho, S. Zyngier]. – Amsterdam / Philadelphia: John Benjamins, 2016. – In press;

2. Chesnokova A. Anyone Came to Live Here Some Time Ago: A Cognitive Semiotics Approach to Deviation as a Foregrounding Device / A. Chesnokova, W. van Peer // Versus: Quaderni di studi semiotici / [ed. by G. Ferraro and A. Nemesio]. – 2015. – In press;

3. Chesnokova A. Distressful Empathy: The Case for Terror Management Theory? [Електронний ресурс] / A. Chesnokova, M. Springer, W. van Peer // Abstracts of “Literature and Empathy” symposium. – Göttingen University. The Göttingen Institute for Advanced Study in the Humanities & Social Sciences, July 10th-12th 2015. – Режим доступу :  http://www.igel.uni-goettingen.de/wp-content/uploads/2015/02/vanPeer_IGEL_wp.pdf . DOI: 10.13140/RG.2.1.4980.2086 ;

4. Комунікативні стратегії. Англійська мова як друга іноземна : підручник (у співавторстві) / А. Е. Левицький, І. В. Трищенко, Ю. А. Лобода, та ін. : за ред. А. Е. Левицького. – К. : Видавничо-поліграфічний центр ''Київський університет'', 2014. – 543 с. – Гриф МОНМС України (лист № 1 / 11 - 6149 від 25.04.2014);

5. Chesnokova A. Meet the Professionals // Babel. The Language Magazine. – 2014. – № 8. – P. 44–45;

6. Chesnokova A. Book review of Literary Education and Digital Learning: Methods and Technologies for Humanities Studies, ed. by W. van Peer, S. Zyngier, V. Viana [Електронний ресурс] / A. Chesnokova // The Journal of Aesthetic Education. – University of Illinois Press. – 2013. – Volume 47. – № 3. –– P. 120–121. – Режим доступу до журн. :  http://muse.jhu.edu/journals/the_journal_of_aesthetic_education/summary/v047/47.3.chesnokova.html ;

7. Комунікативні стратегії : підручник (у співавторстві) / А. Е. Левицький, Т. Є. Набережнєва, Р. В. Поворознюк та ін. ; за ред. А. Е. Левицького. 2-ге вид., доп. та перероб. – К. : Видавничо-поліграфічний центр ''Київський університет'', 2013. – 559 с. – Гриф МОНМС України (лист № 1 / 11 - 9503 від 13.10.2011);

8. Chesnokova A. Teaching Translation in Ukraine: An Empirical Project [Електронний ресурс] / A. Chesnokova // Online Proceedings of the Annual Conference of the Poetics and Linguistics Association (PALA), University of Malta, 2012. – Режим доступу до журн. :  http://www.pala.ac.uk/uploads/2/5/1/0/25105678/chesnokova2012.pdf.  – DOI: 10.13140/2.1.1740.8322;

9. Chesnokova A. Bilingualism in Ukraine: English Learning Implications [Електронний ресурс] / A. Chesnokova, M. Sergeyeva // The Kazakh-American Free University Academic Journal. – 2011. – № 3. – Oregon : KAFU. – P.  145–148. – Режим доступу до журн. : http://www.kafu-academic-journal.info/journal/3/69 ;

10. van Peer W. Learning Without Teaching: Literature and the REDES Project / W. van Peer, S. Zyngier, A. Chesnokova // Teaching Stylistics / [ed. by L. Jeffries, D. McIntyre]. – Basingstoke : Palgrave Macmillan, 2011. – P. 109–123. – DOI: 10.13140/2.1.3631.6963 ;

11. Chesnokova A. Using Stylistics to Teach Literature to Non-Native Speakers / A. Chesnokova, V. Yakuba // Teaching Stylistics / [ed. by L. Jeffries, D. McIntyre]. – Basingstoke : Palgrave Macmillan, 2011. – P. 95–108;

12. Чеснокова Г. В. Як виміряти враження від поезії або Вступ до емпіричних методів дослідження у мовознавстві : [монографія] / Ганна Вадимівна Чеснокова. – К. : Ленвіт, 2011. – 248 с. – DOI: 10.13140/2.1.3428.6400;

13. Комунікативні стратегії : підручник (у співавторстві) : за ред. А. Е. Левицького. – K. : Логос, 2011. – 351 с;

14. Chesnokova A. Book review of Muses and Measures: Empirical Research Methods for the Humanities by W. van Peer, J. Hakemulder, S. Zyngier [Електронний ресурс] / A. Chesnokova // The Journal of Aesthetic Education. – University of Illinois Press. – 2010. – Volume 44.4. – P. 120–121. – Режим доступу до журн. : http://muse.jhu.edu/journals/the_journal_of_aesthetic_education/summary/v044/44.4.chesnokova.html . – DOI: 10.1353/jae.2010.0012;

15. Chesnokova A. Dotting the I’s: Punctuation and Mechanics : [навчальний посібник] / Anna Chesnokova. – К. : Ленвіт, 2010. – 102 c. – Гриф МОН України (лист № 1 / 11 - 361 від 30.01.2010);

16. Viana V. Quantitative Research in Practice: Applying a Differential Scale Questionnaire to Literature / V. Viana, S. Zyngier, A. Chesnokova, J. Jandre, S. Nero. [Електронний ресурс] // Вісник Сумського державного університету. Серія Філологічні трактати. – 2009. – Том 1. – Випуск 3–4. – С. 67–77. – Режим доступу до журн. : http://essuir.sumdu.edu.ua/bitstream/123456789/10215/1/9.pdf  ;

17. Viana V. Budding Researchers in the Humanities: An Intercultural Online Project / V. Viana, A. Chesnokova, S. Zyngier, W. van Peer // Cases on Distance Delivery and Learning Outcomes: Emerging Trends and Programs / [ed. by D. Gearhart]. – Hershey : IGI Global, 2009. – P. 231–244. DOI: 10.4018/978-1-60566-870-3.ch014;

18. Chesnokova A. Universal Poe(try)? Reacting to “Annabel Lee” in English, Portuguese and Ukrainian / A. Chesnokova, S. Zyngier, V. Viana, S. Nero, J. Jandre // Linguagem, criatividade e ensino: abordagens empíricas e interdisciplinares : Proceedings of IX ECEL Symposium in Empirical Studies in Language and Literature [ed. by S. Zyngier, V. Viana, J. Jandre]. – Rio de Janeiro : Publit, 2009. – P. 193–211;

19. Chesnokova A. Dickinson in the Ukraine: Slavic Traditions and New Perspectives / A. Chesnokova // The International Reception of Emily Dickinson / [ed. by D. Mitchell, M. Stuart]. – London : Continuum, 2009. – P. 189–203;

20. Directions in Empirical Literary Studies: In honor of Willie van Peer / [ed. by S. Zyngier, M. Bortolussi, A. Chesnokova, J. Auracher]. – Amsterdam / Philadelphia : John Benjamins, 2008. – 360 p. DOI: 10.1075/lal.5;

21. Acting & Connecting. Cultural Approaches to Language and Literature / [ed. by S. Zyngier, A. Chesnokova, V. Viana].  – Munster : LIT Verlag, 2007. – 336 p.

 

Матвєйченко Вікторія Вікторівна, доц., канд. пед. наук

1.Написання ефективного параграфа – перший крок до успішного писемного мовлення. // Теоретичні питання освіти і виховання: Збірник наукових праць. Випуск 46 / За заг. редакцією проф. Матвієнко О.В., укладач доц. Кудіна В.В. – К.: Вид. центр КНЛУ, 2012. – С. 95 – 98.;

2.Естетичний потенціал художнього тексту як передумова навчання писемного мовлення студентів мовного факультету // Теоретичні питання культури, освіти та виховання: Збірник наукових праць. Випуск 42. – К.: Вид. центр КНЛУ, 2011. – С. 48 – 51.;

3.Складові елементи писемного мовлення у написанні ефективного параграфу // Україна і світ: діалог мов та культур: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції, 03 -05 квітня 2013 р. – К.: Вид. центр КНЛУ, 2013. – С. 204 – 206.;

4.Психолінгвістичні аспекти художнього тексту як передумова навчання усного непідготовленого мовлення на матеріалі текстів художньої літератури. // Міжнародна науково-практична конференція «Україна і світ: діалог мов та культур», Київ: КНЛУ. – (квітень 2012);

5.Стимулюючі потенції художнього тексту в аспекті навчання писемного мовлення студентів мовного факультету. //Матеріали ІІ всеукраїнської наукової конференції. Проблеми галузевої комунікації та перекладу//. – Харків: Академія внутрішніх військ МВС України, 2011. – С. 89 – 91.;

6.Навчально-методичні матеріали з розвитку писемного мовлення для студентів І курсу факультету перекладачів. – К.: Вид. центр КНЛУ, 2009. – 28 с.;

 

Мосьпан Наталія Вікторівна, доц., канд. пед. наук, доц.

1.Мосьпан Н. В. Навчання студентів-філологів англійської емоційно-модальної інтонації з використанням відеофонограми / Мосьпан Н. В. // Педагогічний процес: теорія і практика: зб. наук. праць за матеріалами наук.-прак. конф. „Інформаційні технології в системі підготовки фахівців у вищій школі” – К. „ЕКМО”, 2008. – Вип. 4. – С. 226–233.;

2.Мосьпан Н.В. Етапи навчання емоційно-модальної інтонації з використанням відеофонограми/ Мосьпан Н.В.// Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки». – Ніж.держ.пед.унів-т імені Миколи Гоголя, 2011. – № 9.– С.125-128;

3.Мосьпан Н.В. Модель навчання емоційно-модальної інтонації з використанням відеофонограми / Мосьпан Н.В.// Вісник КНЛУ: Серія Педагогіка та психологія. – К.: КНЛУ, 2011. – Вип. 19. – С. 59-65;

4.Мосьпан Н.В. Інтерактивне навчання лексики / Мосьпан Н.В.// Народний вісник. Науково-методичний електронний журнал, 2012. – Вип. 16. Режим доступу: http://www.narodnaosvita.kiev.ua/vupysku/16/statti/mospan.htm;

5.Мосьпан Н.В. Рівень сформованості іншомовної комунікативної компетенції у студентів мовних ВНЗ / Мосьпан Н.В.// Віснику ЧНПУ. Серія: педагогічні науки. – Чернігівський національний педагогічний університет, 2012 ­­– Вип. 17. – С. 174-186;

6.Мосьпан Н.В. Використання інтерактивної дошку у процесі підготовки майбутніх учителів / Мосьпан Н.В.// Педагогічний процес: теорія і практика: зб. наук. праць за матеріалами наук.-прак. конф. – К.: Київськ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2012. – Вип. 3. – С. 184-196;

7.Мосьпан Н.В. Типові помилки в усному мовленні студентів філологічних спеціальностей вищих навчальних закладів/ Мосьпан Н.В.// Народний вісник. Науково-методичний електронний журнал, 2012. – Вип. 18. Режим доступу: http://www.narodnaosvita.kiev.ua/;

8.Мосьпан Н.В. Сучасний стан використання навчальних посібників з англійської мови / Мосьпан Н.В.// Імідж сучасного педагога. Всеукр. науково-практ. освітньо-популярний журнал. – П.: Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка, 2013. – Вип. 4(133). – С. 42-46.;

9.Мосьпан Н.В. Лінгвістичні особливості англійської емоційно-модальної інтонації // Проблеми та перспективи лінгвістичних досліджень в умовах глобалізаційних процесів: зб. наук. праць за матеріалами наук.-прак. конф. – Тернопіль – 2011. – С.88-89;

10.Мосьпан Н.В. Технічні засоби в навчанні англійської мови // Пріоритетні напрями вчителя іноземної мови у контексті вимог Болонського процесу: зб. наук. праць за матеріалами наук.-прак. конф. – Ніжин – 2011. – С.123-125;

11.Мосьпан Н.В. Використання інтерактивної дошки у вищих навчальних закладах// Теоретичні питання освіти і виховання: зб. наук. праць за матеріалами наук.-прак. Інтер. конф. – Київ, КНЛУ– 2012. – С.120-125;

12.Mospan N.V. Teaching Emotional English with the video // English in Globalіzed World: зб. наук. праць за матеріалами наук.-прак. конф. – Кам’янець-Подільській ун-т, – 2012. – С.15-16;

13.Мосьпан Н.В. Использование учебных пособий английских и украинских издательств в обучении английскому языку // Аксиологический аспект содержания непрерывного иноязычного образования: проблемы и решения: сб. науч. работ по мат. межд науч.-практ.конф. – Москва, Федер. гос. авт. образов. уч-ние дополнительного проф. образования, 2013.;

14.Мосьпан Н.В.Тенденції взаємодії системи вища освіта – ринок праці// Вища освіта в Україні: проблеми та перспективи розвитку: зб. наук. праць за матеріалами міжнар. наук.-прак. конф. з проблем вищої освіти. – Луцьк – 2013. – С.183-186;

15.Мосьпан Н.В. Навчання англійського емоційного мовлення (з використанням автентичних навчальних відеокурсів): навч. посіб. / Н.В. Мосьпан. – К.: Київськ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2011. – 72с.;

16.Мосьпан Н.В. Communicative Phonetics of English: навч. посіб. / Н.В. Мосьпан., Н.В. Гордієнко. – К.: Ленвіт, 2013. – 124с. (Гриф МОН України. Лист №1/11-12625 від 6 серпня 2013р.);

17.Мосьпан Н.В. Реализация национальных рамок квалификаций в ЕС. Аксиологический аспект содержания непрерывного иноязычного образования: проблемы и решения [Електронний ресурс] : электр. сб. ІІІ межд. науч.-практ. конф. – Москва, Академия АПК и ППРО. – 2014. – Режим доступу до журн.:     https://sites.google.com/site/associationofespteachers/novosti/sbornikkonferencii2013;

 

Катернюк Вікторія Вікторівна, доц., канд. філ. наук

1.Катернюк В. В. Трансонімізовані неофіційні антропоніми в англійській, німецькій та українській мовах / В. В. Катернюк // Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету. – Кіровоград : РВВ КДПУ імені В. Винниченка, 2009. – Вип. 81 (1). – С. 194–197.;

2.Катернюк В. В. Семантична онімізація в творенні англійських, німецьких та українських прізвиськ / В. В. Катернюк // Матеріали VIII Всеукр. конф. “Каразинські читання: Людина. Мова. Комунікація”. – Харків : ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2009. – С. 130–132.;

3.Катернюк В. В. Відапелятивні неофіційні антропоніми в англійській, німецькій та українській мовах / В. В. Катернюк // Слов’янський вісник. – Рівне : РІС КСУ, 2009. – Вип. 8. – С. 80–86.;

4.Катернюк В. В. Лексико-семантична класифікація неофіційних антропонімів в англійській, німецькій та українській мовах / В. В. Катернюк // Актуальні проблеми іноземної філології: лінгвістика та літературознавство : міжвуз. зб. наук. ст. / відп. ред. В. А. Зарва. – Бердянськ : БДПУ, 2010. – Вип. V. – Ч. 2. – 232 с;

5.Катернюк В.В. Морфологічні способи творення неофіційних антропонімів в англійській, німецькій та українській мовах / В. В. Катернюк // Записки з ономастики : зб. наук. праць / відп. ред. О. Ю. Карпенко. – Одеса : Астропринт, 2012. – Вип. 15. – С. 59 – 67.;

6.Катернюк В.В. Полікомпонентні неофіційні антропоніми в англійській, німецькій та українській мовах / В. В. Катернюк // Проблеми семантики, прагматики та когнітивної лінгвістики : зб. наук. праць / за ред. Н. М. Корбозерова. – Київ : Логос, 2013. – Вип. 23. – С. 170 – 177.;

7.Катернюк В.В. Відонімні однокомпонентні прізвиська в англійській, німецькій та українській мовах/ В. В. Катернюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія № 9. Сучасні тенденції розвитку мов. – К. : Видавництво НПУ імені М.П. Драгоманова, 2013. – Випуск 10. –– С. 122 – 128.;

8.Катернюк В.В. Ідеографічна класифікація неофіційних антропонімів. VII Міжнародної наукової конференції “Іноземна філологія у ХХІ столітті”, 17-18 жовтня 2014 року, м. Запоріжжя.;

 

Ригованова Вікторія Анатоліївна, доц., канд. філ. наук

1.Ригованова В.А. Поняття етнолінгвістична вітальність у соціолінгвістиці / В.А. Ригованова // Мовний простір граматики : актуальні студії : зб. наук. праць / Донецький нац. ун-т; наук. ред. М. О. Вінтонів. – Донецьк : ДонНУ, 2014. – На честь 60-річчя член-кореспондента НАН України Анатолія Загнітка. – С. 348-353.;

 

Землянська Наталія В’ячеславівна, доц. канд. екон. наук

1.Землянська Н. В. Mobile-assisted language learning: opportunities and challenges / Н. В. Землянська // Актуальні проблеми викладання іноземних мов у вищій школі: зб. наук. праць/ ДонНУ. – Донецьк, 2014, 176с. випуск 16. – С. 54 – 57.;

2.Землянська Н. В. Community interpreting: aspects of professionalization and training / Н. В. Землянська // Наукові записки. – випуск 128. – серія: Філологічні науки (мовознавство) – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. Винниченка, 2014. – 604 с.;

3. Юніна О., Землянська Н., ЕЛЕКТРОННІ НАВЧАЛЬНІ ПОСІБНИКИ В СИСТЕМІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У СЕРЕДНІХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКОЛАХ,  IX Міжнародна науково-практична інтернет конференція «Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах Європи та Азії», Переяслав-Хмельницький,2015. – 327с.

 

 

Соловей Людмила Сергіївна, доц. канд. філ. наук.

1.Бабушко С. Р., Некоз І. В., Соловей Л.С. та ін. Англо-український словник туристичних термінів / уклад.[С. Р. Бабушко, І. В. Некоз, Л. С. Соловей та ін.]. – К.: ЗАТ "Слов‘янський дім", 2007. – 112 с;

2.Соловей Л.С. Професійно орієнтоване читання іноземною мовою і структура професійної підготовки фахівців туристичної галузі / Л.С. Соловей // Міжнародний форум "Мовна освіта: шлях до євроінтеграції": тези доповідей / за ред. С.Ю. Ніколаєвої, К.І. Онищенко. – К.: Ленвіт, 2005. – С. 120 – 121.;

3. Соловей Л.С. Професійна підготовка фахівця туристичної сфери й студентська освітня автономія / Л.С. Соловей // Мовна освіта в контексті Болонських реалій: тези доповідей КНЛУ, 24 – 25 лютого 2005 р. – К.: Вид. центр КНЛУ, 2005. – С. 121 – 123.;

4.Соловей Л.С. Культурно-просвітницька та спортивно-масова робота молодіжних організацій України (кінець ХІХ ст. – 20 – 30 рр. ХХ ст.) / Л.С. Соловей // 60 років ЮНЕСКО: погляд у майбутнє: тези доповідей наук. конф. ЮНЕСКО КНЛУ, 22 – 23 лютого 2006 р. – К.: Вид. центр КНЛУ, 2006. – С. 198 – 199.;

5.Соловей Л.С. Зміст і форми підготовки кадрів сфери туризму в системі "Інтурист" у 50 – 80-х рр. ХХ століття / Л.С. Соловей // Психолого-педагогічні проблеми освіти і виховання в умовах глобалізації та інтеграції освітніх процесів: тези доповідей наукової конференції кафедри ЮНЕСКО КНЛУ, 12 грудня 2007 р. / [відп. ред. А.М. Чернуха.]. – К.: Вид. центр КНЛУ, 2007. – С. 129 – 131.;

6.Соловей Л.С. До проблеми відповідності професійної туристичної освіти вимогам суспільства і часу / Л.С. Соловей // Викладач і студент: умови особистісного і професійного зростання: зб. матеріалів міжнар. наук. - практ. конф., 29 – 30 жовтня 2009 р. – Черкаси: Видавництво ЧНУ ім. Богдана Хмельницького, 2009. – С. 137 – 138.;

7.Соловей Л.С. Проблеми удосконалення системи професійної підготовки фахівців сфери туризму на сучасному етапі / Л.С. Соловей // Україна і світ: діалог мов та культур: Матеріали наук.- практ. конф., 30 березня – 1 квітня 2011 р. – К.: Вид. центр КНЛУ, 2011. – С. 339 – 341.;

8.Соловей Л.С. Компетентнісний підхід і оптимізація туристичної освіти / Соловей Л.С. // Людський капітал в умовах трансформації українського суспільства: зб.тез. Міжнарод.наук.конф. викл., асп. і студ. (26 - 27 березня, 2014 р.) - К.: Акад.праці і соц. відносин Федер. проф. спілок України, 2014. - С. 23 - 24.;

 

Цапро Галина Юріївна, доц. канд. філ. наук

 1.Цапро Г.Ю., Якуба В.В. A Step to Perfection for Translators (посібник з першої іноземної мови для студентів ІV курсу факультету перекладачів. Част. І) / Г.Ю. Цапро, В.В. Якуба. – К: Типографія Алюр, 2011. – 370 с. (з грифом Міністерства, лист №1/11-312 від 17.01.11).;

2.Цапро Г.Ю., Якуба В.В. Step to Perfection for Translators (посібник з першої іноземної мови для студентів ІV курсу факультету перекладачів. Част. ІІ) / Г.Ю. Цапро, В.В. Якуба. – К: Типографія Алюр, 2011. – 250 с. (з грифом Міністерства, лист №1/11-312 від 17.01.11).;

3.Цапро Г. Ю. Гендерний аспект автономного дитячого мовлення / Г. Ю. Цапро // Матеріали Всеукр. наук. конференції ["Проблеми галузевої комунікації та перекладу"], (Харків, Академія внутрішніх військ МВС України, 2 квітня 2009 р.). – Харків, 2009. – С.66-67.;

4.Цапро Г. Ю. Особливості гендерної комунікативної поведінки інтерв'юєра та респондента / Г. Ю. Цапро // Матеріали науково-практичної конференції ["Мова, освіта, культура в контексті євроінтеграції"], (Київ, 21-23 квітня 2010 р). – К.: Вид. центр КНЛУ, 2010. – С. 229-230.;

5.Цапро Г. Ю. Тактики інтерв'ю: накладання реплік / Г. Ю. Цапро // Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції ["Актуальні проблеми філології, американські та британські студії"], (Київ, 6-8 квітня 2011 р.) / за заг. ред. А. Г. Гудманяна, О. Г. Шостак. – К: Університет "Україна", 2011. – т. 2. – С.255-258.;

6.Цапро Г. Ю. Інтерв'ю: дискурсивні тактики та стратегії / Г. Ю. Цапро // Матеріали ІІ Всеукраїнської наукової конференції ["Проблеми галузевої комунікації та перекладу"] (Харків, Академія внутрішніх військ МВС України, 12 квітня 2011 р.). – Харків, 2011. – С. 51-52.;

7.Tsapro G. Yu. Functions of Hedges / G. Yu. Tsapro // Abstracts of The 5th Annual Conference ["Cultural Research: Challenges for the 3rd Millennium"], (Kyiv, 812 April 2009). – K. : KNLU, 2009. Р 21.;

8.Tsapro G. Yu. Gender Differences in Speech: the Use of Tag Questions /Yu. //: Матеріали науково-практичної конференції ["Мова, освіта, культура в контексті Болонських реалій – ІV"], (Київ, 1-3 квітня, 2009 р.) – К.: Вид. центр КНЛУ, 2009. – С. 172-174.;

9.Tsapro G. Yu. Specific Features of Television Interviews / G. Yu. Tsapro // Abstracts of the 6th Annual Conference ["Cultural Research: Challenges for the 3rd Millennium"], (Kyiv, 1215 April 2010). K. : KNLU, 2010. – P. 23.;

10.Tsapro G. Yu. Functions of Hedges I think and you know in Interview Discourse / G. Yu. Tsapro // Матеріали науково-практичної конференції ["Україна і світ: діалог мов та культур"], (Київ, 30 березня - 1 квітняр). К.: Вид. центр КНЛУ, 2011. С. 264-265.;

11.Tsapro G. Yu. Overlapping as the Initiative Controlling Tactics: Gender Aspect // Book of Papers XVII TESOL Ukraine International Conference ["English in Globalized World"], (Kamianets-Podilsky, March 15-16, 2012). – Kamianets-Podilsky, 2012. – P. 176-177.;

12.Цапро Г. Ю. Гендерний аспект конфронтативних тактик стратегії контролю над темою в англомовному інтерв'ю / Г. Ю. Цапро // Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції ["Актуальні проблеми філології, американські та британські студії"], (Київ, 25-27 квітня 2012 р.) / за заг. ред. А. Г. Гудманяна, О. Г. Шостак. – К: Університет "Україна", 2012. – С.193-197.;

13.Цапро Г. Ю. Гендерні стратегії респондентів в англомовному інтерв’ю / Г. Ю. Цапро // Матеріали ІІІ Міжнародної наукової конференції ["Мова. Культура. Комунікація: На перехресті світів"], (Чернігів, 26 квітня 2012 р.). Чернігів: Чернігівський нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка, 2012. С.130-133.;

14.Тактика змінення іміджу: гендерний аспект // Матеріали Одинадцятої міжвузівської конференції молодих учених ["Сучасні проблеми та перспективи дослідження романських і германських мов і літератур"], (Донецьк, 29-30 січ. 2013 р.) Донецьк : Донец. нац. ун-т, 2013. — С. 192—195.;

15. Tsapro G. Yu. Hedge Well in Television Interviews: Gender Aspect [Електронний ресурс] /Yu. Tsapro // Синопсис: текст, контекст, медіа. — 2013. — № 1. — Режим доступу до журн. : synopsis.kubg.edu.ua;

16.Цапро Г. Ю. Іміджотворча стратегія в англомовному інтерв'ю: гендерний аспект / Г.Ю. Цапро // Наукові записки. — Вип. 127. — Сер.: Філологічні науки (мовознавство). — Кіровоград: РВВ КДПУ ім. Винниченка, 2014. — С. 180-186.;

17.Цапро Г.Ю. Конфронтативна комунікативна інтеракція в англомовному інтерв'ю / Г.Ю. Цапро // Матеріали IV Міжнарод. наук. конф. ["Проблеми галузевої комунікації, перекладу та інтеграційні процеси в суспільстві"], (Харків, 15 травня 2014 р) / МВС України. — Х. : Акад. внутр. військ МВС України, 2014. — С.107-110.;

 

Козлова Ольга Сергіївна, доц. канд. філ. наук

1.Козлова О.С. Конфлікт максим спілкування як причина конфлікту в англомовному діалозі / О.С.Козлова // Наукові записки. – Тернопіль: ТНПУ, 2005. – 1 (13). – С.241-247.;

2.Козлова О.С. Неконфліктогенне порушення принципів спілкування у діалогічному мовленні / О.С.Козлова // Іноземна філологія. Український науковий збірник Львівського національного імені Івана Франка. – 2005. – Вип. 115. – С.120 – 127.;

3.Козлова О.С. Недотримання принципів спілкування в англомовному діалогічному мовленні / О.С.Козлова // Проблеми семантики слова, речення та тексту: Зб. наук. пр./ Київ. нац. лінгв. ун-т; Відп.ред. Н.М.Кобозерова. – К.: Вид. Центр КНЛУ. – Вип.13. – 2005. – С.150-155.;

4. Козлова О.С. Конфліктогенне недотримання принципу ввічливості в англомовному діалогічному мовленні / О.С.Козлова // Вісник Сумського державного університету. – Суми: Видавництво СумДУ, 2005. – 6(78). – С.11 – 16. – (Серія “Філологічні науки”).

5.Козлова О.С. Навмисне та ненавмисне порушення принципів кооперативності та ввічливості в англомовному діалогічному мовленні / О.С.Козлова // Вісник Дніпропетровського університету. – Дніпропетровськ: Вид-во Дніпропетровського університету, 2005. – Вип. 11. Т. 2. – С.247 – 252. – (Серія “Мовознавство”).;

6.Козлова О.С. Альтернативні принципи спілкування / О.С.Козлова // Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки: Філологічні науки. №6(231). Луцьк:Вид-во Волинського національного університету імені Лесі Українки, 2012. – С.35 – 38.;

7.Козлова О.С. Характеристики ідеального комуніканта / О.С.Козлова // Наукові праці Кам’янець-Подільського державного університету: Філологічні науки. Вип. 15. Т 2. - Кам’янець-Подільський: Аксіома, 2007. – С.178.;

8.Козлова О.С. Дія комунікативного принципу в англомовному діалогічному мовленні / О.С.Козлова // Наукові записки. Вип. 96(1).– Кіровоград: РВВ КДПУ ім.В.Винниченка, 2011. – С.193 – 196. (Серія: Філологічні науки (мовознавство)).;

9.Козлова О.С. Теоретичні основи дослідження недотримання принципів спілкування у діалогічному мовленні / О.С.Козлова // Чорноморський державний університет імені Петра Могили. "Новітня філологія", №39. Миколаїв: Вид-во ЧДУ ім. Петра Могили, 2011. – С.21-28.;

10.Козлова О.С. Методы исследования нарушений принципов общения / О.С.Козлова // Applied Sciences in Europe: tendencies of contemporary development, proceedings of the 2nd International scientific conference. ORT Publishing. Stuttgart, 2013.;

11. Козлова О. С. Порушення максим спілкування через негативні емоції / О. С. Козлова // Studia Philologica (Філологічні студії). –– Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2013. –– Вип.2. –– С. 56–60.

12. Козлова О. С. Дія принципів мовленнєвої комунікації у компліментах / О. С. Козлова //  Філологічні трактати -  Суми: Сумський державний університет, Харків: Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2014. –– Том 6, № 3. –– С. 40–46.

13. Козлова О. С. Дія принципів мовленнєвої комунікації в компліментах / О. С. Козлова // Науковий журнал. Серія “Філологічні трактати”. –– Суми, Харків: Видавництво СумДУ, 2014. –– Том 6, №. –– С. 34–39.

14. Козлова О. С. Порушення максим принципу спілкування через негативні емоції / О. С. Козлова // Науковий часопис. – Київ : Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2014. –– Вип.12, Серія 9 Сучасні тенденції розвитку мов. –– С. 100–104.

 

 

Андрюшина Олена Владиславівна, ст. викл., канд. пед. наук

1.Андрюшина О. Моніторинг якості освіти у США в контексті міжнародних досліджень / О. Андрюшина // Вища школа. – 2010. – № 9. – С. 70–80. – Бібліогр.: 6 назв. );

2.Андрюшина О. Освітні інвестиції в контексті національних досліджень моніторингу якості загальної освіти (досвід США) / О. Андрюшина // Вища школа. – 2011. – № 3. – С. 28–62. – Бібліогр.: 7 назв. );

3.Стратегія впровадження регіональної освітньої політики на основі державного законодавства та науково обґрунтованих досліджень (досвід США) (Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. (20 квітня 2011р.) / МОН України, ГУОМ КМДА. – К.: Киівськ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2011. – 272с. – С.8-12);

4.Андрюшина О. Некогнітивний компонент моніторингу якості освіти в США (П’яті міжнародні наукові читання, присвячені пам’яті академіка С. Я. Батишева: матеріали Міжнародної наук. конф. (8-10 вересня 2011) / МАПН України. –Київ, 7-8 вересня, Миколаїв, 9-10 вересня; Миколаїв, МНУ імені В.О.Сухомлинського, 2011. – т.2. - С. 198-211);

5.Андрюшина О. Когнітивний компонент моніторингу якості освіти в США» (Київський університет імені Бориса Грінченка, матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Людські цінності і толерантність у сучасному світі: міжконтинентальний діалог інтелектуалів». – К. : Київ. Ун-т ім. Б. Грінченка, 2011. – 280 с; - С. 119-123);

6.Моніторинг якості освіти: вітчизняний та зарубіжний досвід (Моніторинг якості освіти: вітчизняний та зарубіжний досвід: анот. бібліогр. покаж. / Лілія Гриневич, Олена Андрюшина. – К.: Киівськ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2011. – 92с.;

7.Андрюшина О.В. Теоретико-методологічні засади використання індикаторів моніторингу якості освіти в США / О.В. Андрюшина // Вища школа. – 2012. - №8. – С.104-113;

8.Андрюшина О.В. Моніторинг некогнітивних складових якості загальної середньої освіти в США на регіональному рівні / О.В. Андрюшина // Освіта регіону. – 2012. - №4. – С.225-231;

9. Андрюшина О.В. Стратегии использования результатов мониторинга качества среднего образования на региональном уровне в США / О.В. Андрюшина // "Научная дискуссия: вопросы пелагогики и психологии": метриалы международной заочной научно-практической конференции. Часть І. (24 января 2013 г.) - Москва: Изд. "Международный центр науки и образования", 2013. - 164 с., С. 12-20; ISBN 978-5-905945-96-0;

10.Андрюшина О. Можливі наслідки моніторингу якості загальної освіти (досвід США) / О.Андрюшина // Імідж сучасного педагога. – 2013. - №4 (133). – С.30-33;

11.Андрюшина О.В. Використання оцінювання результатів навчальних досягнень учнів в процесі моніторингу якості загальної освіти на регіональному рівні в США / О.Андрюшина // Вісник Інституту розвитку дитини. Вип. 26 . Серія: Філософія, педагогіка, психологія: Збірник наукових праць. – Київ: Видавництво Національного педагогічного університету ім.М.П.Драгоманова, 2013. –170с; - С.37-43;

12.Андрюшина О. Організаційно-педагогічні умови здійснення програми моніторингу якості освіти (SASA) на регіональному рівні в США / О.Андрюшина // Педосвіта. Психологія. Педагогіка. – 2013. - №19. – С.51-54.;

13. Андрюшина Е.В. Legal state framework of monitoringquality of general education in the USA / O. Andriushyna // Молодой ученый. – 2014. - № 3. – С.867-869;

 

Румбешт Ганна Юріївна, ст. викл., канд. філ. наук

1.Rumbesht A. Metaphorical Representation of SECLUSION in British and American Fiction /Rumbesht //  Abstracts of The International Annual Conference of Poetics and Linguistics Association ["Mobile Stylistics"], (Heidelberg, 31 July-4 August 2013). — Heidelberg: Heidelberg University Press, 2013. — P. 126.;

2.Прототипова модель концепту seclusion // Матеріали межвуз. конф. ["Сучасні проблеми та перспективи дослідження романських та германських мов і літератур "], (Донецьк, 29- січ. 2013). Донецьк : Донец. нац. ун-т, 2013.;

3.Румбешт Г. Ю. Образний простір концепту відокремлення / seclusion / Г. Ю. Румбешт // Актуальні проблеми іноземної філології: лінгвістика ілітературознавство : міжвуз. зб. наук. ст. —Бердянськ : БДПУ, 2013. — Вип. VІII. — Ч. 1.— C. 22—29.;

 

 Сергеєва Ольга Степанівна, ст. викл., канд. пед. наук

1. Ольга Сергеєва Науковий тезаурус проблеми освіти дорослих: теоретичний аналіз.Неперервна професійна освіта: теорія і практика // Науково-методичний журнал. – 2011. – Випуск 2. 140 с. С. 16-24.;

2. О.С. Сергеєва Освіта для дорослих як складова освітньої політики Європейського Союзу.Педагогічний процес: теорія і практика // Збірник наукових праць. – 2011. – Випуск 2. 220 с. С. 149-156.;

3. Сергеєва О.С. Освітня політика Європейського Союзу в галузі освіти дорослих: чинники впливу.Педагогічний процес: теорія і практика // Збірник наукових праць. – 2012. – Випуск 2. 220 с. С. 159-167.;

4. Ольга Сергеєва Основні тенденції освіти дорослих в освітній політиці Європейського Союзу.Неперервна професійна освіта: теорія і практика // Науково-методичний журнал. – 2012. – Випуск 3-4. 136 с.С. 36-40.;

5. Сергеєва О.С. Толерантність у європейській освіті дорослих.Педагогічний процес: теорія і практика // Збірник наукових праць. – 2012. – Випуск 5. 267 с. С. 183-187.;

6. Сергеєва О.С. Лісабонська стратегія у вдосконаленні освітньої політики ЄС щодо освіти дорослих.Педагогічний процес: теорія і практика // Збірник наукових праць. – 2013. – Випуск 1. 227 с. С. 164-168.;

7. Ольга Сергеєва Законодавче забезпечення освіти дорослих в Україні: використання досвіду освітньої політики ЄС. Неперервна професійна освіта: теорія і практика // Науково-методичний журнал. – 2013. – Випуск 1-2. 153 с. С. 116-118.;

8. Сергеєва О.С. Коцепт «дорослий учень» у контексті освіти дорослих та освіти впродовж життя.Наукові записки: [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. Ун-т імені М.П. Драгоманова: укл. Л.Л. Макаренко – К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2012 – Випуск СІІ (102) – 262 с. – (Серія педагогічні та історичні науки). С. 167-173.;

9. Сергеева О.С. Образование взрослых в образовательной политике Европейского Союза.Вектор науки Тольяттинского государственного университета. / Серия: педагогика, психология. ( ISSN 2073-5073).№ 2 – Тольятти, 2013. 237 с. С. 174-180.(Зарубіжна публікація у фаховому виданні, котре входить до системи «Российский индекс научного цитирования»та перелік російських рецензованих наукових журналів.);

10. Сергеєва О.С. Освіта дорослих в освітній політиці Європейського Союзу: етапи розвитку.Актуальные проблемы психологии и педагогики в условиях глобализации социума: Материалы международной научно-практической конференции (28-29 июня 2012 г. – Харьков, Украина). – Х.: ИФИ, 2012. – 196 с. С. 13-17.;

11. Сергеєва Ольга Степанівна Розвиток освіти дорослих: наслідки Римської угоди (1957).Наука – ХХІ століття. / Збірка наукових праць. – К.: НАИРИ, 2012. – 161 с. С. 138-141.;

12. Сергеєва О.С. Роль Ради Європи у розвитку освіти дорослих./ Збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції «Перспективні напрями педагогічних і психологічних наук» (1-2 березня 2013 р.). – Одеса: «Південна фундація педагогіки», 2013. – 115 с. С. 62-64.;

13. Сергеєва О.С. Освіта дорослих та її місце в системі безперервної освіти.Зборник материалов ХХХ Международной научно-практической конференции «Новое в науке» / ХХХInternationalScientific-PracticalConference“NewinScience” (21-22 февраля 2013 г.) – Горловка, Донецкая обл., 2013. – 140 с. С. 87-94.;

14. Сергеева О.С. Образование взрослых в образовательной политике Европейского Союза: проблемы развития и пути их преодоления.«Профессионализацияличности в образовательных институтах и практической деятельности: теоретические и прикладные проблемы социологии и психологии труда и профессиональногообразования»:материалыII Международной научно-практической конференции11-12 марта 2013 г. –Прага : Vědecko vydavatelské centrum «Sociosféra-CZ», 2013– 267 с.  С. 102-109.;

15. Сергеєва О.С. Система освіти дорослих країн Європейського Союзу: мета, завдання./ Збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції «Психологія і педагогіка: актуальні питання ХХІ століття» (2 – 3 серпня 2013 р.). – Одеса: «Південна фундація педагогіки», 2013. – 112 с. С. 90-92.;

16. Сергеєва О.С. Основні пріоритети сучасної освіти дорослих у Євросоюзі.Міжнародна науково-практична конференція «Педагогіка та психологія: актуальні питання взаємодії науки та практики» (23 серпня 2013 р.) – Харків, 2013. – 104 с. С. 65-67.;

17. Сергеева Ольга Степановна Образование взрослых в Европе: роль Гамбургской декларации об обучении взрослых./ «Личность, семья и общество: вопросы педагогики и психологии»: материалы ХХХІмеждународной заочной научно-практической конференции. (21 августа 2013 г.) –Новороссийск: Изд. «СибАК», 2013.– 128 с. С. 47-51.;

18. Сергеева О.С. Современное образование взрослых в Европе.Проблемы современного образования: материалы IV международной научно-практической конференции 10–11 сентября 2013 года. –Прага : Vědecko vydavatelské centrum «Sociosféra-CZ», 2013.– 192 с. С. 46-48.;

 

Гордієнко Наталія В’ячеславівна, ст. викл.

1.Мосьпан Н.В., Гордієнко Н.В. Communicative Phonetics of English: навч. посіб. / Н.В. Мосьпан., Н.В. Гордієнко. – К.: Ленвіт, 2013. – 119с. (Гриф МОН України. Лист №1/11-12625 від 6 серпня 2013р.);

 

Юніна Ольга Євгенівна, викл.

1. Юніна О., Землянська Н., ЕЛЕКТРОННІ НАВЧАЛЬНІ ПОСІБНИКИ В СИСТЕМІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У СЕРЕДНІХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКОЛАХ,  IX Міжнародна науково-практична інтернет конференція «Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах Європи та Азії», Переяслав-Хмельницький,2015. – 327с.

 

 

 

 

 

 

 

Помітили помилку в тексті? Виділіть це слово мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Ви тут: Головна Структура Кафедри Гуманітарного Інституту Кафедра англійської філології Наукова діяльність