Ви тут: Головна Структура Кафедри Гуманітарного Інституту Кафедра реклами та зв'язків з громадськістю Анонси

Реорганізація Гуманітарного інституту

На підставі рішення засідання Вченої ради від 26 травня 2016 року структурний підрозділ трансформується шляхом поділу на:

 

Анонси

 


 ТИЖДЕНЬ РЕКЛАМИ У КАННАХ

 

Студентка кафедри реклами і зв`язків з громадськістю Київського університету імені Бориса Грінченка Анастасія Болозенко, отримала можливість безкоштовно пройти навчання разом із 32 молодими креаторами світу у визнаних метрів реклами в Roger Hatchuel Academy (Канни, Франція)!

Щороку під час Міжнародного фестивалю реклами "Каннські леви" найбільш талановитим молодим креаторам з усього світу випадає шанс прослухати тиждень лекцій від найкращих креативних директорів найвідоміших рекламних агентств.

Нагадаємо, що Міжнародний фестиваль реклами «Каннські леви» (Cannes Lions International Advertising Festival, скорочено IAF) вважається найбільш авторитетним міжнародним фестивалем виробників реклами. Фестиваль, тривалістю від 5 до 7 днів, щорічно проводиться у французькому місті Канни, зазвичай в третій тиждень червня.

 

 CL-LOGO-AZUR


 


Помітили помилку в тексті? Виділіть це слово мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Ви тут: Головна Структура Кафедри Гуманітарного Інституту Кафедра реклами та зв'язків з громадськістю Анонси