Ви тут: Головна Структура Кафедри Гуманітарного Інституту Кафедра реклами та зв'язків з громадськістю Архів подій

Реорганізація Гуманітарного інституту

На підставі рішення засідання Вченої ради від 26 травня 2016 року структурний підрозділ трансформується шляхом поділу на:

 

Архів подій

30 вересня 2015 року 

 

 Студентський день на REX

24 вересня, в останній день проведення виставки реклами, студенти-грінченківці відвідали КиївЕкспоПлазу. REX дивував атмосферою цікавих брендів і POS-матеріалів.  Пропозиції учасників заходу ознайомитись з їхніми товарами линули одна за одною. Зала вражала масштабністю і розмаїттям продукції. «Нам,  здавалось, що для того, щоб усе переглянути нам знадобиться більше, ніж один день. Ми ніколи не могли подумати, що буденні речі: магніт, пакет, значок, зможуть викликати таку зацікавленість» - зауважила студентка І курсу кафедри реклами і зв’язків з громадськістю.

«А чи куштували ви варення з томату та базиліку? Чи тримали у руках 4D зошити? Ці та інші нетипові речі припали нам до душі. Також ми мали змогу поспілкуватися з професіоналами маркетингової сфери та отримати від них цінні поради та настанови».

Реклама на українському ринку з кожним роком долає усе нові бар’єри людських стандартів, і REX – яскравий тому приклад. Ця виставка в черговий раз довела нам, що обрана нами спеціальність це перспективно та дуже престижно. І хоча ми ще новачки у даній сфері, але завдяки REXу ми зробили перші вагомі кроки до нашої майбутньої професії!

Радчук Таїсія, Лахмай Дарія,

студентки І курсу, 

спеціальність

 «Реклама та зв’язки з громадськістю»

3jak8ZMdezE 3NRSnBCP4aI 20150924 123105 1443609039 EDW7BfShSbM IMG 1548


 22 вересня 2015 року 

 ВСЕУКРАЇНСЬКА СТУДЕНТСЬКА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ

«БІБЛІОТЕКА В ЦИФРОВОМУ МЕДІАСВІТІ»

25 вересня 2015 року кафедра реклами з зв’язків з громадськістю провела Всеукраїнську студентську науково-практичну конференцію «Бібліотека в цифровому медіасвіті», присвячену 20-літтю Української бібліотечної асоціації. Доповіді та виступи учасників конференції були присвячені баченню ролі бібліотек в цифровому медіасвіті, дослідженню кращого досвіду українських та зарубіжних бібліотечних установ. Своє відображення у програмі конференції знайшли напрями розвитку, проблеми та підсумки з актуальних питань книгознавства, видавничої справи та книгорозповсюдження. Серед учасників конференції були студенти вищих навчальних закладів Києва, Канева, Одеси, Рівного. За матеріалами конференції видано збірку тез (в електронному форматі на CD). 

Бажаємо учасникам конференції подальших успіхів у науковій діяльності!

 

6 4 5 3 1 2


 22 вересня 2015 року 

 ФЛЕШМОБ «ПОДАРУЙ КРАЇНІ ПОСМІШКУ»

 21 вересня студенти кафедри реклами і зв’язків з громадськістю Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка долучились до святкування Міжнародного Дня Миру

Зранку грінчеківці  щирими посмішками та побажаннями миру вітали перехожих з чудовим святом і дарували різнокольорові повітряні кульки. Тих, кого вітали були дещо здивовані, але дарували зворотні вітання і побажання будувати мирну державу. 

Не обійшлося без символічного святкування і в стінах Університету – знімали теплі привітання на відео, або писали прямо на дошці, бажали один одному мирного неба та злагоди в країні.

У 2001 році Генеральна Асамблея ООН заявила, що День Миру буде відзначатися як день глобального припинення вогню і відмови від насильства, запропонувавши всім державам і народам дотримуватись припинення воєнних дій протягом цього дня. 

На жаль, для нашої країни проблема миру і війни стоїть зараз дуже гостро. Тож, святкування Міжнародного Дня Миру – не просто традиція.  Ми спробували хоча б на мить подарувати людям віру в те, що злагода в серцях кожного з нас переможе і над нашою країною буде мирне небо. Адже, всі ми разом – велика рушійна сила. 

Анастасія Болозенко

студентка ІІ курсу

напряму підготовки реклама

та зв’язки з громадськістю

 

IMG 5744 W4dfM5 wCY8 IMG 5717 IMG 5748 IMG 5751 IMG 5756 IMG 5771 IMG 5779


 2 вересня 2015 року 

ПРАКТИК В ГОСТЯХ У СТУДЕНТІВ 

 

2 вересня 2015 року студенти IV-го курсу напряму підготовки реклама та зв’язки з громадськістю в рамках майстер-класу мали нагоду поспілкуватися з Андрієм Загородським -  керівником власної комунікаційної агенції «Newsplot».

За словами фахівця, суть PR – це переговори, а піарники не так далеко втекли від дипломатів, що працюють в посольствах. Ті ж механізми роботи та потреба в міцних нервах. 

Також Андрій Загородський торкнувся теми прес-релізів. На його думку, суцільні тексти вже не цікаві цільовій аудиторії. Актуальними стають інтерактивні прес-релізи, які містять в собі невеликий текстовий опис, фото-, відеоматеріал та інфографіку. Вони мають більш інформаційну цінність для ЗМІ і в свою чергу для населення. Висновок такий: одна картинка замість тисячі слів. 

Тому, PR-фахівець порадив студентам навчитися професійно користуватися різними програмами для обробки фото, аудіо та відео, щоб не відставати від сучасних тенденцій та бути конкурентоспроможними на ринку праці.

 

Вікторія Теравська,

студентка IV курсу

напряму підготовки реклама

та зв’язки з громадськістю 

 

IMG 5188 IMG 5191 IMG 5221 IMG 5225


 1 вересня 2015 року 

ЗУСТРІЧ ПЕРШОКУРСНИКІВ З КОРИФЕЄМ УКРАЇНСЬКОЇ РЕКЛАМИ

1 вересня 2015 року кафедра реклами і зв’язків з громадськістю провела зустріч із Іриною Кузнєцовою - генеральний директор Агентства маркетингових комунікацій “ДІАЛЛА”, член Правління Всеукраїнської рекламної коаліції, офіційний представник міжнародного фестивалю креативності Cannes Liones та Іриною Джуранюк - учасницею освітньої програми Міжнародного фестивалю реклами «Каннські Леви», студенткою ІV курсу напряму підготовки реклама і зв’язки з громадськістю.
Ознайомлення першокурсників зі сферою реклами та історією розвитку цього бізнесу в Україні було досить інформативним та інтерактивним. Ми мали нагоду ознайомитися з рекламними роликами, які стали лауреатами Cannes Lions International Advertising Festival. 
Живе спілкування з учасницею фестивалю надихнуло першокурсників до плідної праці та саморозвитку. Більшість з нас переконалося, що світ реклами має багато різних сфер, де кожен знайде своє місце для реалізації своєї мрії. 
Отже, мистецтво реклами та PR потребує нашої уваги та бажання пізнати нове.

Студентки I курсу 
напряму підготовки реклама 
та зв’язки з громадськістю 
Аліса Дунаєвська та Тетяна Пилипенко

 

DSC03725 DSC03727 DSC03729 DSC03732 DSC03737

   


 

1 вересня 2015 року 

ЩИРО ВІТАЄМО ПЕРШОКУРСНИКІВ!

Кафедра реклами та зв’язків з громадськістю щиро вітає першокурсників з початком студентського життя.

Щиро бажаємо юним грінченківцям завжди залишатися людяними, щирими та відвертими! З цікавістю здобувати освіту та пізнавати світ, знайти справжніх друзів, з якими можна сміливо йти по життю. А також шанувати свою країну, своє місто, свій університет!

 

 

 20150901 083255 DSC03694 

 


 

 27 червня 2015 року

ПЕРШИЙ ВИПУСК НА КАФЕДРІ!

З радістю повідомляємо, що на кафедрі реклами і зв`язків з громадськістю відбувся перший випуск!

Бакалаври реклами та зв`язків з громадськістю в урочистій атмосфері 27 червня 2015 року отримали свої заслужені дипломи.

Вітаємо випускників та професорсько-викладацький колектив з цією важливою подією у житті кафедри.

Бажаємо нашим випускникам впевненості, натхнення та наполегливості на шляху до мрії!

 

DSC01937-1 DSC01919-1


 

 

21-27 червня 2015 року

м.Канни, Франція

 ГРІНЧЕНКІВЦІ ПІДКОРЮЮТЬ КАННИ

 

Студентка кафедри реклами і зв`язків з громадськістю Київського університету імені Бориса Грінченка Ірина Джуранюк стала однією з 32 молодих креаторів світу, які отримали можливість безкоштовно пройти навчання у світових метрів реклами в Roger Hatchuel Academy (Канни, Франція)!

 

Щороку під час Міжнародного фестивалю реклами "Каннські леви" найбільш талановитим молодим креаторам з різних країн випадає шанс доторкнутися до найкращого, що є в світі реклами та прослухати тиждень лекцій від гуру сучасних комунікацій. Своїм практичним досвідом з ними діляться найкращі креативні директори найвідоміших рекламних агентств.

 

Фантастичні спікери! Унікальні знання! Нескінченне натхнення! Звучить як мрія! На підтвердження тижневого навчання Іра отримала сертифікат про закінчення Roger Hatchuel Academy.

 

Нагадаємо, що Міжнародний фестиваль реклами «Каннські леви» (Cannes Lions International Advertising Festival, скорочено IAF) вважається найбільш авторитетним міжнародним фестивалем виробників реклами. Фестиваль, тривалістю від 5 до 7 днів, щорічно проводиться у французькому місті Канни, зазвичай в третій тиждень червня.

 

 

0gAUKjNzits 0s3an95qAjI 3LdaQfiCknE CTAm9Kkizjo D4-eJ5BduSc hr4-r1DRd1I IP9Gfan0f A Lim6-MJESk0 LQX2e-oTJ08 mXK-OkyVhOY n9-lksptr6s UpLtyQcnIqQ xkbqTcM2QUI


МІЖНАРОДНИЙ НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ СЕМІНАР «АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ПРОТИДІЇ ІНФОРМАЦІЙНІЙ АГРЕСІЇ»

13 червня у Київському університеті імені Бориса Грінченка пройшов Міжнародний науково-практичний семінар «Актуальні проблеми протидії інформаційній агресії», організований кафедрою реклами та зв'язків з громадськістю.

Міжнародний статус заходу забезпечили профільні експерти з Естонії, Білорусі, Ізраїлю, які з першої хвилини задали високий рівень професійної дискусії.

З вітальним словом до учасників семінару звернувся президент Асоціації психіатрів України, відомий правозахисник С. Ф. Глузман. Він наголосив на необхідності формування подібних експертних співтовариств, які можуть виконувати роль певних ситуаційних центрів, що є найзручнішим форматом при підготовці відповіді серйозним суспільно-політичним викликам, з якими нині зіштовхнулась Україна.

Жвавий інтерес присутніх викликав виступ білоруських психологів Світлани Драннікової і Павла Юрковського.

Начальник штабу бригади Армії оборони Ізраїлю Віктор Верцнер виступив, використовуючи технології Skype-конференції. Він поділився з учасниками семінару своїм досвідом і надав низку цінних рекомендацій щодо протидії інформаційній агресії.

Незалежний експерт у сфері психології та інформаційних технологій, Сергій Нестеренко, сконцентрував свою доповідь на проблематиці психо-лінгвістичних аспектів інформаційної агресії. Цікавим був виступ інтернет-маркетолога Петра Савича, який представив своє бачення й розуміння інформаційної зброї у контексті етнокультурної ідентифікації. Висловлені Петром ідеї укладаються у архетипну концепцію «палаючого серця українця», яку ще у вісімнадцятому столітті сформував український філософ Григорій Савич Сковорода.

Виступ радника Міністра інформаційної політики України Дмитра Золотухіна продемонстрував технології боротьби з пропагандистськими впливами.

Особливу увагу присутніх привернула доповідь експерта з Естонії – Юлії Кууск, яка розглянула проблематику ведення інформаційної війни з юридичного аспекту.

Міжнародний науково-практичний семінар завершила доцент кафедри реклами та зв'язків з громадськістю Київського університету імені Бориса Грінченка О. П. Гусак з доповіддю про підготовку майбутніх спеціалістів у сфері комунікаційно-інформаційної безпеки.

IMG 9619 IMG 9390 IMG 9400 IMG 9402IMG 9417 IMG 9439 IMG 9503 IMG 9619 IMG 9649


 

 

ФЕСТИВАЛЬ РЕКЛАМИ SCOTCH FEST

18 травня кафедра реклами та зв’язків з громадськістю провела нагородження переможців фестивалю реклами Scotch Fest, який організували студенти І курсу напряму підготовки «Реклама та зв'язки з громадськістю».

У фестивалі взяли участь студенти різних спеціальностей Київського університету імені Бориса Грінченка та подали понад 400 робіт у 24-х номінаціях. Члени журі обрали кращі роботи, переможці отримали цінні подарунки від 20 спонсорів, серед яких квитки на музичний проект Святослава Вакарчука «Вночі», концерт гурту 5'nizza,  клубні картки у фітнес клуб та понад 100 інших подарунків.

Голова журі, виконавчий директор Всеукраїнської рекламної коаліції, Максим Лазебник, обрав володаря Гран-прі - Леонтьєву Аліну, яка отримала головний приз - політ на повітряній кулі. За кількістю креативних робіт, призових місць та призів від спонсорів, фестиваль реклами Scotch Fest сміливо може претендувати на один з найкращих студентських фестивалів реклами у нашій країні. 

Варто зазначити, що фестиваль проводився лише серед студентів Київського університету імені Бориса Грінченка. Всі присутні на церемонії нагородження змогли побачити роботи переможців.

Усі роботи учасників можна побачити на сайті фестивалю – scotchfest.in.ua.

4 8 10

11 17 20

21 22 23

27 32 34

40 46 

48 49


 

ЕКСКУРСІЯ У АМЕРИКАНСЬКУ БІБЛІОТЕКУ ІМЕНІ ВІКТОРА КИТАСТОГО

14 травня 2015 року студенти кафедри реклами та зв’язків з громадськістю напряму підготовки «Книгознавство, бібліотекознавство і бібліографія» – відвідали Американську бібліотеку імені Віктора Китастого, що є структурним підрозділом наукової бібліотеки Національного університету «Києво-Могилянська академія».

Для майбутніх фахівців було проведено ознайомлення з бібліотекою, що посідає чільне місце в мережі інформаційних центрів «Вікно в Америку».

Студенти прослухали змістовну лекцію координатора Американської бібліотеки Світлани Чуканової «Бібліотечна освіта у США», що супроводжувалася презентацією «Як стають бібліотекарями у США: деякі аспекти вищої бібліотечної освіти».

Студенти-книгознавці мали можливість відвідати Бібліотеку-Архів (Меморіальний кабінет) Дж. Мейса (одного з перших дослідників українського голоду 1932-1933 рр., історика-дослідника, громадського діяча, публіциста та викладача НаУКМА), що також знаходиться в приміщенні Американської бібліотеки.

Під час екскурсії «Бібліотечні сервіси – шлях до світу знань», в рамках виїзного заняття з дисципліни «Бібліотечно-інформаційне обслуговування користувачів», майбутні фахівці галузі соціальних комунікацій відвідали ще декілька структурних підрозділів наукової бібліотеки НаУКМА, у тому числі і Бакалаврську бібліотеку імені Тетяни та Омеляна Антоновичів.

Кафедра реклами та зв’язків з громадськістю Гуманітарного інституту висловлює подяку директору Світлані Чукановій та працівникам Американської бібліотеки за сприяння в проведенні виїзних занять та надані фотографій і сподівається на подальшу співпрацю.

1 2 3

4 6 5

7 8


 

Промоція нового інтернет-видання «КУЛЬТУРА: МЕДІА-ПОРТАЛ»

14 травня 2015 року студенти I та II курсів кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Київського університету імені Бориса Грінченка разом з Масімовою Л.Г. та Поліщук Т.І. радо долучилися до презентації нового Інтернет-видання «Культура: медіа-портал». Метою створення нового проекту є швидке інформування читача про новини культури та новинки видавничої продукції. Інтернет-видання створене Національним газетно-журнальним видавництвом за підтримки Міністерства культури України.

Презентація відбувалася в Міністерстві культури України. Були присутні Андрій Курков – письменник, журналіст, сценарист, Олесь Доній – громадський і культурний діяч, Роман Ратушний – генеральний директор НГЖВ, Анатолій Сєріков – журналіст, видавець, Артем Стельмашов – політичний аналітик.

В рамках заходу студенти брали активну участь у флеш-мобі та відвідали виставки плакатів і фотографій, створених Андрієм Хавкіним. Для гостей заспівав університетський гурт «Автограф». Для презентації медіа-порталу студентки ІІ-го курсу Некрасова Катерина та Гладаревська Ганна створили промо-ролик, успішно представлений під час заходу. В рамках презентації була оголошена подяка Роману Ярославовичу Ратушному за плідну співпрацю у сфері підготовки майбутніх фахівців в галузі журналістики та інформації.

IMG 7950 IMG 7951 IMG 7982

IMG 7988 IMG 8001 IMG 8008

IMG 8017 IMG 8034 roman rat xavchenko


 

Екскурсія у ЦДКФФА України імені Г.С. Пшеничного

28 квітня 2015 року студенти Гуманітарного інституту – 1 курсу спеціальності «Книгознавство, бібліотекознавство і бібліографія» та 1 курсу магістратури спеціальності «Журналістика» – відвідали найбільший у нашій країні архів аудіовізуальних документів – Центральний державний кінофотофоноархів України імені Г.С. Пшеничного.

Майбутні фахівці галузі соціальних комунікацій ознайомилися з історією установи, правилами роботи з каталогами та аудіовізуальними джерелами, побували безпосередньо у архівосховищах фоно-, фото- та кінодокументів.

Під час екскурсії студенти переглянули у кінозалі архіву декілька кінодокументів, зокрема, кадри коронації царя Миколи ІІ, відзначення 200-літнього ювілею Полтавської битви, політ авіатора С. Уточкіна у Кишеневі у 1911 р., фільм Ф. Соболева «Подвиг».

B6SRX869dyQ IMG 0232


 

Захід до 70-ї річниці перемоги над нацизмом у європі та 70-ї річниці завершення другої світової війни

29 квітня  кафедра реклами та зв’язків з громадськістю Київського університету імені Бориса Грінченка провела захід для студентів з нагоди 70-ї річниці Перемоги над нацизмом в Європі та 70-ї річниці завершення Другої світової війни.

У рамках заходу студенти переглянули сучасні патріотичні фільми, зокрема, «Битва за Севастополь» (2014 р.) та «Незламна» (2015 р.) про події Другої світової війни. Після перегляду фільмів викладачі кафедри провели зі студентами колоквіум щодо ретроспективи зображених у стрічках подій, обговорили питання перейнятого Україною історичного досвіду та актуальності його висвітлення  в сфері реклами, а зокрема, соціальній.

Колоквіум супроводжувався запитаннями від аудиторії, що свідчить про зацікавленість студентів зазначеною темою, та характеризувався жвавою дискусією.

1 2 3

4 6 7

8 9 10


 

 

І ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ФЕСТИВАЛЬ БУКТРЕЙЛЕРІВ «BOOK FASHION» У КИЇВСЬКОМУ УНІВЕРСИТЕТІ ІМЕНІ БОРИСА ГРІНЧЕНКА

25 квітня о 12:00 кафедра реклами та зв’язків з громадськістю Гуманітарного інституту провела І Всеукраїнський фестиваль буктрейлерів «Book fashion».

До складу журі ввійшли: депутат Київської міської ради, директор Департаменту соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) Юрій Володимирович Крикунов (голова журі); генеральний директор Національного газетно-журнального видавництва, член Національної спілки журналістів України та Національної спілки фотохудожників України Роман Ярославович Ратушний; директор видавництва «Білий тигр», доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Роман Васильович Ярошенко; завідувач кафедри реклами та зв’язків з громадськістю, доцент Галина Василівна Горбенко.

З вітальним словом виступили проректор з науково-педагогічної та соціально-гуманітарної роботи Київського університету імені Бориса Грінченка Бєлофастова Таїсія Юріївна та Депутат Київської міської ради, директор Департаменту соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) Крикунов Юрій Володимирович.

На Всеукраїнському фестивалі буктрейлерів «Book fashion» цього року змагалися відео-роботи школярів та студентів різних куточків України: Одеса, Кривий Ріг, Житомир, Львів, Дніпропетровськ, Нікополь, Луцьк, Київ і Київська обл..

Високоповажне журі визначило переможців у наступних номінація:

  • ігровий буктрейлер:

І місце – Муратова Таміла; Юренева Ольга – «Я, которой не было» – Школа І–ІІІ ступенів №163, м. Київ (https://www.youtube.com/watch?v=bb4StqrUiA8&feature=youtu.be);

І місце – Некрасова Катерина – «Женская/мужская лирика» - КУБГ, 2 курс, видавнича справа та редагування (https://www.youtube.com/watch?v=queW9-mvhwE&feature=youtu.be);

  • презентаційний буктрейлер:

І місце – Грибакіна Анна – «Дом странных детей»– Криворізька гімназія № 127, 10 клас м. Кривий Ріг (https://www.youtube.com/watch?v=jBh_dn5pmDo&feature=youtu.be);

І місце – Падалка Ганна – «35 кілограм надії» - КУБГ, 3 курс, книгознавство, бібліотекознавство і бібліографія (https://www.youtube.com/watch?v=Ee2TxxGJRyY);

  • трейлер до дитячої книги:

І місце – Савін Дмитро – «Хоббит, или Туда и Обратно» – Нерубайський навчально–виховний комплекс «школа–гімназія» , 10 клас; с. Нерубайське, Біляївського району, Одеської області (https://youtu.be/Bs5ZhZlz-e0);

І місце – Сінькевич Аліна – «Хто ти, Алісо?» - КНУКіМ, 1 курс (https://youtu.be/FkQPFFH1ReE);

  • трейлер до “розумної” книги:

І місце – Господаренко Єлизавета, Коваленко Дмитро – «PR в маркетингових комунікаціях», КУБГ, 2 курс, реклама та зв’язки з громадськістю (https://www.youtube.com/watch?v=P_lHHqtWhFM);

Між оголошеннями переможців публіка із захоплювалась чудовою піснею від студентки І курсу РЗГ Марини Мартиненко та насолоджувалась запальною самбою від студентки ІІ курсу ВСР Анни Гладаревської.

Переможці та учасники отримали призи та привітання від поважних членів журі. Тож, чекаємо фестиваль наступного року!

IMG 7721 IMG 7767 IMG 7787

IMG 7795 IMG 7812 IMG 7835

IMG 7850 IMG 7858 IMG 7868

IMG 7878


 

Зустріч з Антоном Чадським

23 квітня кафедра реклами та звязків з громадськістю в рамках проекту Клуб соціальних комунікацій «Інтерактив» провела зустріч студентів з відомим російським блогером, журналістом, художником АНТОНОМ ЧАДСЬКИМ, який перебуває зараз в Україні.

Свого часу Антон започаткував низку інтернет-проектів, що дуже не сподобалися російський владі і його було зараховано до ворогів держави та оголошено у розшук по Краснодарському краю.

Серед найбільш вдалих проектів: «Ватнік», Rufabula.com та низка інших.

Перебуваючи в Україні, Антон провів низьку антипутинських заходів, зокрема виставку «Хунта унд Вата».

Про все це він розповів студентам та запросив їх до співпраці.

1 2 3

4 5


 

Щиро вітаємо з відзнакою!

23 квітня у Київському університеті імені Бориса Грінченка відбулася церемонія нагородження переможців V Всеукраїнського конкурсу «Моральний вчинок». Студенти напряму підготовки «Видавнича справа та редагування» кафедри реклами та зв`язків з громадськістю – Галака Яна, Ярмак Наталія та Овчар Вікторія – отримали спеціальну відзнаку та цінні подарунки за культурологічний проект «Воля живе боротьбою…». Керівник проекту, доцент кафедри реклами та зв`язків з громадськістю Масімова Лариса Гагиківна отримала подяку за формування активної громадянської позиції та високих моральних переконань у студентства.

IMG 1339 IMG 1341 IMG 1343

podjaka podjaka2


 

Щиро вітаємо із перемогою!

7-9 квітня студенти ІІІ курсу напряму підготовки 6.030302 «Реклама та зв’язки з громадськістю» – Присяжна Євгенія, Теравська Вікторія та Лінкова Олена – взяли участь у фаховій Всеукраїнській студентській олімпіаді, що відбулася у м. Херсон.

Колектив кафедри щиро вітає Присяжну Євгенію із здобуттям 3-го місця і бажає наснаги та нових перемог!

diplom


 

Великодні вітання

Незабаром Великдень! З цієї нагоди, студенти кафедри реклами та зв'язків з громадськістю вирішили привітати весь Гуманітарний інститут.

Після етапу активної підготовки, а саме: виготовлення вітальних листівок на мастер-класі з графічного дизайну під керівництвом старшого викладача Женченка Ігора Вікторовича; їх розповсюдження; складання гарних та щирих привітань -  інститут наповнився справжньою святковою атмосферою! Неможливо не помітити щасливого блиску в очах та вдячних посмішок студентів, співробітників і просто гостей університету.

Завдяки ініціативі наших студентів, ми маємо змогу отримати  гарний настрій  ще напередодні свят, та долучитися до традицій дружньої  грінченківської родини.

Тож і вам, шановні читачі, кафедра реклами та зв'язків з громадськістю бажає  гарного і теплого свята у колі найближчих та найрідніших людей!!!

DSC05483 DSC05478 DSC05470

DSC05468 DSC05459 

DSC05451 DSC05444

                                                                         Текст: Студентка II курсу
напряму підготовки
реклама та зв’язки з громадськістю
Калмикова Анна

                                                                         Фото: Студентка II курсу
напряму підготовки
реклама та зв’язки з громадськістю
Загуменна Анна


 

Весняні квіти для очищення духу

09.04.2015, в чистий четвер, студенти та викладачі кафедри реклами  та зв’язків з громадськістю Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка долучились до соціально-відповідальної місії, спрямованої на поліпшення університетського середовища. Висадження весняних рослин сприяє не тільки об’єднанню старшого і молодшого покоління, а і формує свідоме ставлення до корпоративної культури Університету. На передодні Світлого дня  грінченків ці подбали про очищення власного духу і покращення території Університету.

IMG 1150 IMG 1156 IMG 1158


 

Зустріч з Павлом Кучером - бійцем майдану

27 березня кафедра реклами та зв’язків з громадськістю з нагоди Дня Гуманітарного інституту провела зустріч з людиною, що пройшла Майдан, віддала все, що могла віддати для того, щоб відстояти права та свободи всіх громадян України.

Павло Кучер - колишній прес-секретар, радник міністра соціальної політики безпосередньо брав участь у подіях 18 лютого 2015 року. Потерпав від гумових куль, кийків «беркута», був поранений, та не відступив. Зараз Павло Кучер один з ініціаторів групи допомоги пораненим на Майдані.

«Слава України!» - перші слова майданівця, що відразу спрямували подальшу розмову у патріотично-піднесене русло. Павло Кучер розповів, що був рядовим бійцем 14 сотні, наголошував на важливості історії Майдану.

Бесіда відбувалась у форматі запитання – відповідь. Аудиторія уважно слухала та цікавилася деталями подій на Майдані. Кожен зміг дізнатися багато нового та корисного для себе. Події Майдану вже стали невід’ємною частиною історії України, а хто знає історію свого народу – той творить її майбутнє!

 IMG 7692 IMG 7693

IMG 7698 IMG 77051

 

Діана Мехедок
студентка ІІ курсу
напряму підготовки
реклама та зв’язки з громадськістю


 

Студенти відвідали фахову конференцію Best Marketing Practices

19 та 20 березня в Українському домі відбулась конференція Best Marketing Practices. Студенти кафедри реклами та зв’язків з громадськістю мали чудову нагоду ознайомитися з рекламною, піарною та маркетинговою справою «зсередини». Висококваліфіковані спеціалісти, справжні фахівці свої справи читали семінари, розповідали про останні тенденції на ринку немедійних комунікацій, демонстрували новітні маркетингові сервіси. Величезний обсяг корисної інформації всього лише за два дні! Те, що не можна знайти в Інтернеті або прочитати в підручниках. Практики в сфері реклами та зв’язків з громадськістю ділилися своїм цінним досвідом та секретами професії з майбутніми спеціалістами. До Українського дому також завітала Luciana Cani (представник португальського відділення Leo Burnett), яка англійською мовою робила огляд найкращих креативних проектів. Також запам’ятався виступ Ірини Кузнєцової – офіційного представника Канських Левів в Україні та до того ж викладача нашої кафедри!

Студенти кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Київського університету імені Бориса Грінченка залишились дуже задоволеними від побаченого та почутого і сподіваються на наступні зустрічі на фестивалях та конференціях з реклами та піар. Дякуємо викладачам нашої кафедри за можливість доторкнутися до майбутньої професії вже зараз!

5 4 3 2ш

Анастасія Болозенко
студентка І курсу
напряму підготовки
реклама та зв’язки з громадськістю


 

«Бібліотечна освіта: виклики суспільства знань»

Викладачі кафедри реклами та зв’язків з громадськістю взяли активну участь у роботі Круглого столу «Бібліотечна освіта: виклики суспільства знань», організованого Українською бібліотечною асоціацією у рамках IІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Наукова комунікація в цифрову епоху» (м. Київ, Національний університет «Києво-Могилянська академія», 11 березня 2015 року). Фахівці обговорили нагальні питання, які стоять сьогодні перед галузевою освітою: розробка моделей навчальних планів підготовки фахівців різних ступенів, гармонізація підготовки молодших бакалаврів, бакалаврів і магістрів, необхідність внесення змін і доповнень до Державного класифікатора професій тощо.

1 2


 

КОРПОРАТИВНИЙ ТРЕНІНГ "ЛІДЕРСТВО СЛУЖІННЯ"

З 12 по 14 лютого 2015 року викладачі кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка разом із викладачами кафедри української літератури, компаративістики і соціальних комунікацій та НМЦ «Тележурналістики» відвідали корпоративний тренінг «Лідерство-служіння», метою якого було ознайомлення із сучасними принципами позиціонування особистості в колективі та ефективної взаємодії. Філософія тренінгу, заснована на довірі, повазі та взаєморозумінні, об’єднала викладачів і сприяла утворенню нової згуртованої команди.

1 2 3


  

СЕРТИФІКАТНА ПРОГРАМА «МАНІПУЛЯЦІЇ В КОМУНІКАЦІЇ: ВИЯВЛЕННЯ ТА ПРОТИДІЯ»  

20 грудня 2014 року завершився сертифікатний тренінг-курс «Маніпуляції в комунікації: виявлення та протидія» для студентів та співробітників Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка.

Протягом трьох місяців інтенсивного навчання учасники групи  детально ознайомилися  з маніпуляцією як соціальним феноменом, навчилися виявляти ознаки маніпулятивного тиску, засвоїли стратегії поведінки у конфліктних ситуаціях, оволоділи техніками емоційної саморегуляції та антиманіпулятивного захисту, розвинули навички  стресовитривалості. Кожний учасник також зміг продіагностувати зону персонального ризику маніпулятивного впливу, виявити слабкі сторони, що створюють певні бар’єри у спілкуванні з колегами, друзями, близькими людьми. На думку автора курсу, кандидата наук і з соціальних комунікацій, доцента кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Ольги Петрівни Гусак, перелік цих знань є вкрай необхідним для успішної взаємодії та персональної ефективності в умовах інформаційних конфліктів та постійних трансформацій. Завдяки спеціально розробленим діловим іграм та змодельованим ситуаціям учасники тренінгу відпрацьовували навички антиманіпулятивної компетентної поведінки, що дозволило їм стати більш впевненими в своїй повсякденній комунікації та  емоційно стійкими до викликів та інформаційних загроз в повсякденному житті.

1 2

3 4

  Присяжна Євгенія,
студентка III курсу
апряму підготовки
«Реклама та зв’язки з громадськістю»

 


 

ЦЕРЕМОНІЯ НАГОРОДЖЕННЯ ПЕРЕМОЖЦІВ КОНКУРСУ «ПЕРШИЙ РАЗ В PR-КЛАС»

12 грудня відбулась урочиста церемонія нагородження учасників і переможців конкурсу «Перший раз в PR-клас», на якій були присутні представники тринадцяти шкіл Києва та області, Університетського коледжу, коледжу технологій і дизайну. Загалом у святі, влаштованому кафедрою реклами та зв’язків з громадськістю взяло участь близько 50 учасників і гостей.

Соціальний конкурс Київського університету імені Бориса Грінченка присвячено ознайомленню школярів зі сферою соціальних комунікацій та спрямування їх на обрання профілю подальшої діяльності (рекламісти, піарники, маркетологи та ін.),  а також на стимулювання творчого самовдосконалення молоді.  

В рамках святкового концерту, який студенти кафедри реклами та зв’язків з громадськістю підготували для учасників і гостей Університету, відбулось нагородження шкіл Києва та Київської області подяками за ефективну співпрацю, розбудову патріотичної свідомості молоді та виховання інтелектуального майбутнього.

Організаторами конкурсу було запроваджено три основні номінації: «Кращий плакат», «Краща презентація», «Краща відео робота», а також дві додаткові: «Приз суддівських симпатій» та «Гран-прі». Підтримали соціальний конкурс і надали учасникам заохочувальні призи, шановні спонсори – мережа кінотеатрів «Оскар».

Так, в номінації «Кращий плакат» місця розподілились наступним чином:

  • І місце - Халішхова Діана -  учениця Вишгородської спеціалізованої школи «Сузір’я»;
  • ІІ місце - Неумець Валерія - учениця Іванківської середньої загальноосвітньої школи №1;
  • ІІІ місце - Берегова Наталія-  учениця Іванківської середньої загальноосвітньої школи №1;

В номінації «Краща презентація» нагороди отримали:

  • І місце - Боі Ангеліна -   учениця Київського професійного училища технологій і дизайну;
  • ІІ місце – команда Фастівської  середньої загальноосвітньої школи №5 на чолі з її капітаном – Петровим Михайлом;
  • ІІІ місце -  Олійник Данило   - учень середньої загальноосвітньої школи №1, м. Українка

В номінації «Краща відеоробота», поважне журі відзначило роботи:

  • І місце – Колумбет Марія  - учениця середньої загальноосвітньої школи №288;
  • ІІ місце – Радченко Вероніка – учениця середньої загальноосвітньої школи №258;
  • ІІІ місце – Рідколіс Богдана – студентка Університетського коледжу Київського університету імені Бориса Грінченко

Призом «суддівських симпатій» було відзначено команду 2 курсу Університетського коледжу на чолі з її капітаном Литвин Анастасією.

«Гран-прі» отримали, також студенти Університетського коледжу 4 курсу.

Призери додаткових номінацій отримали подарунок від поважного представника конкурсної комісії – книгу «PR в маркетингових комунікаціях» від автора – Курбана Олександра Васильовича.

Кафедра реклами та зв’язків з громадськістю висловлює сподівання, що всі учасники конкурсу наступного року долучаться до нашої грінченківської родини.

 

1  1   1

1  1   1

1  1

1  1


 

Інтелектуальна гра під назвою "Сенсорний маркетинг: ринок ідей"

5 грудня 2014 року студенти кафедри реклами та зв'язків з громадськістю Київського університету імені Бориса Грінченка взяли участь в інтелектуальній грі під назвою "Сенсорний маркетинг: ринок ідей". 

До гри приєдналися команди-учасники з напрямів підготовки: реклама та звязки з громадськістю, видавнича справа та редагування, книгознавство бібліотекознавство та бібліографія.

Тепла атмосфера гри захопила як глядачів, так і журі. Кожна з команд презентувала власний проект, котрий передбачає використання засобів сенсорного маркетингу. Серед них були чудові книжки з різними приємними запахами, оригінальними тактильними елементами як всередині, так і ззовні, чарівні буклети до книжкових виставок, цікаві та корисні календарі з сюрпризами на кожен день, а також з сенсорними деталями, бігунками та чіпами. 

Для глядачів також знайшлось кілька завдань: відбулась вікторина на тему сенсорного маркетингу, де за кожну правильну відповідь глядач отримував ігрову купюру, яку згодом він зміг використати для голосування за улюблену команду.

Також кожна команда  отримала персональне завдання і впродовж гри впоралася з ним на відмінно: в результаті журі та глядачі побачили оригінальний цінник для книги, креативний календар-куб зі світлодіодами та музичним супроводом, чудову новорічну листівку з запахом мандарину та ялиці, красиву об'ємну емблему університету, цікаву закладку для книги з тактильними деталями, актуальний демотиватор на підтримку принципів лідерства-служіння та корисний плакат, котрий залучає молодь до читання.

Призові місця було розподілено наступним чином:

І місце - команда "AROMA" – напрям підготовки «Видавнича справа та редагування»;

ІІ місце - команда "К-к-к-к-команда!" – напрям підготовки «Реклама та зв’язки з громадськістю»;

ІІІ місце - команда "Букініст" – напрям підготовки «Книгознавство, бібліотекознавство та бібліографія».

Отже, вітаємо переможців! 

1  1

1  1

 


 

МАЙСТЕР-КЛАС З АКВАРЕЛЬНОГО ЖИВОПИСУ

«УКРАЇНА БОРИСА ГРІНЧЕНКА» (В ТЕХНІЦІ ПО ВОЛОГОМУ)

3 грудня 2014 року студенти I курсу напряму підготовки «Видавнича справа та редагування» завітала до університетського коледжу на майстер-клас з акварельного живопису «Україна Бориса Грінченка» в техніці по вологому.

Майстер-клас проводила Адамчук Антоніна Володимирівна, яка презентувала свої картини та розповіла про саму техніку малювання. Найцікавішою частиною заходу став процес написання картини з натури. Студенти разом із викладачем Антоніною Володимирівною малювали натюрморт. Під час виконання роботи художниця розповіла, що написання картин це досить інтимний процес, який потребує зосередженості. Також, додала, що картина написана в техніці по вологому, не завжди виходить такою як її бачить художник, тому що вода впливає на те, як лягає фарба на папір.

Після завершення роботи над картинами, нам пощастило побачити кінцевий результат. Майстер-клас закінчився екскурсією корпусом коледжу та ознайомленням з роботами студентів навчального закладу.

1  2

1  4

Олена Соколова,
студентка І курсу напряму підготовки
«Видавнича справа та редагування»


 

ПРЕЗЕНТАЦІЯ ЗБІРКИ ПОЕЗІЙ БОРИСА ГРІНЧЕНКА «ВОЛЯ ЖИВЕ БОРОТЬБОЮ…»

3 грудня 2014 року на кафедрі реклами та зв'язків з громадськістю відбулась презентація збірки поезій Бориса Грінченка “Воля живе боротьбою...”. Книга побачила світ завдяки підтримці ректора університету Віктора Олександровича Огнев'юка.

Назвою для збірки послугувала цитата з вірша “Боязким” Бориса Грінченка, що  найкраще відобразила ідею: видання, завдяки якому вдалося б якомога точніше відтворити атмосферу боротьби, волі та непокори.

Студентки, які працювали над книгою, розповіли про зародження ідеї, роботу над проектом та співпрацю з художником, який теж був присутнім на презентації. Він з радістю погодився брати участь у створенні книги. Адже сам був очевидцем подій та активним учасником Євромайдану. Звичайний студентський проект став чимось більшим для кожного, хто з ним працював.

Привертає увагу емоційна та надзвичайна передмова: коментарі студентів-грінченківців про події Євромайдану.

Після презентації кожен охочий міг придбати збірку, а зібрані кошти підуть на допомогу учасникам АТО.

1  1  1

1 1  1 

1  1 

Юлія Мигашко,
студентка III курсу спеціальності
«Видавнича справа та редагування»


 

ЩИРО ВІТАЄМО З НАГОРОДОЮ!

1 грудня 2014 року в Київському університеті імені Бориса Грінченка відбувся захід на честь річниці Революції Гідності «Воля живе боротьбою…».

З нагоди відзначення Дня Гідності та Свободи за активну участь у реалізації місії Університету – служити людині, громаді, суспільству Вченою радою Університету було прийнято рішення нагородити медаллю Бориса Грінченка викладача кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Поліщук Тетяну Ігорівну.

Колектив кафедри реклами та зв’язків з громадськістю щиро вітає свою колегу з отриманням високої нагороди.

IMG 5526 IMG 5528

 


 

Відкрита лекція РОБЕРТА ВАН ВОРЕНА

з теми «Права людини: комунікаційний аспект»

26 листопада 2014 року за ініціативи кафедри реклами та зв’язків з громадськістю в Київському університеті імені Бориса Грінченка було проведено відкриту лекцію  професора Каунаського університету ім. Вітаутаса Великого (Литва),  Державного університету ім. І.Чавчавадзе (Грузія), а також гостьового професора нашого університету РОБЕРТА ВАН ВОРЕНА з теми «Права людини: комунікаційний аспект».

У своєму виступі професор розповів про історію розвитку та становлення адміністративно-репресивної системи Росії та її сучасні реалії.

В якості доповнення до викладеного матеріалу відбувся показ фільму "PUTIN'S KISS", що розкриває сутність та реалії сучасної Росії.

IMG 5170 IMG 5174 

IMG 5175 IMG 5184

 


 

 

Студенти кафедри реклами та зв'язків з громадськістю

на прем’єрі журналів «Inside KYIV» та «КИЕВ и не только»  

25 листопада 2014 року студенти кафедри реклами та зв'язків з громадськістю відвідали Arkane Art Gallery, де проходила прем’єра двох нових журналів – «Inside KYIV» та «КИЕВ и не только»

Головною частиною презентації став брифінг. Редактори журналу, спонсори та організатори виступили з невеликими промовами, знайомлячи гостей з виданнями, висловлюючи надії на те, що журнали  «Inside KYIV» та «КИЕВ и не только» стануть вагомим внеском у розвиток мистецтва в Україні. Генеральний директор державного підприємства «Національне газетно-журнальне видавництво»  Роман Ратушний, висловив свої щирі вітання журналу  та надії на плідну співпрацю з студентами.  Після завершення брифінгу учасники презентації отримали можливість особисто поспілкуватися з редакторами, організаторами та журналістами, поставити запитання та поділитися своїми враженнями.

Приємною частиною заходу було знайомство з Arkane Art Gallery та творчістю Галини Москвітіної, роботи якої були представлені у галереї. Експозиції світангів художниці  під назвою «AtmAspheris Front» належать до об`єктивного мистецтва.  У кожній картині відображались потаємні закутки душі, вони були захоплені глибиною емоцій та почуттів. 

Після огляду галереї студенти взяли участь у флеш-мобі «Із рук в руки», де знайомилися з журналами, та флеш-мобі «Українська вістка», де мали змогу поспілкуватися з бійцями батальйону, виразити їм свою подяку та підтримку. 

Студенти залишилися задоволеними участю в презентації, спілкуванням з учасниками та висловили свої побажання новоствореному журналу.

http://photo.ukrinform.ua/ukr/photosets/photoset.php?id=3694&alb=TRUE

http://photo.ukrinform.ua/ukr/current/photo.php?id=663504

IMG 6514 IMG 6520

IMG 6524 IMG 6560

Дарія Пічкур,
студентка І курсу напряму підготовки
«Реклама та зв’язки з громадськістю»


 

ВСЕУКРАЇНСЬКА СТУДЕНТСЬКА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ

«АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ ВИДАВНИЧО-ПОЛІГРАФІЧНОЇ ГАЛУЗІ»

21 листопада 2014 року у НТУУ «Київський політехнічний  інститут» відбулася студентська конференція, в якій взяли участь студенти Київського університету імені Бориса Грінченка кафедри реклами та зв'язків з громадськістю,  студенти НТУУ «КПІ», Української академії друкарства, Чернівецького торгово-економічного інституту КНТЕУ, Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова.

На пленарному засіданні були представлені проекти студентів ВПІ у створенні Startup компанії за методикою Стендфорського університету, що мали на меті підготовку студентів до подальшого працевлаштування та створення власного бізнес-проекту.

Засідання секції «Історія, теорія, методика книговидання та книгорозповсюдження в умовах глобалізації та інформаційної революції» модерували к.е.н., доцент, Грет Галина Петрівна та к.і.н, доцент, Сошинська Ярослава Євгенівна. Доповідачами були  висвітлені актуальні проблеми розвитку видавничо-поліграфічних підприємств та книгорозповсюджувальних організацій, розглянуті історичні аспекти розвитку видавничої справи, окреслені перспективи та запропоновані інноваційній шляхи їх вирішення. Студенти кафедри реклами та зв’язків з громадськістю взяли активну участь у роботі секції та виступили з доповідями. Зокрема, студентка ІІІ курсу Барон Ірина - «Болонський ярмарок дитячої книги: нові можливості для видавців», студентка І курсу Мальцева Ольга  - «Нові послуги книгарні «Сяйво»», студентка ІІ курсу Явдошина Ірина - «Видавнича справа української діаспори у США в період «Холодної війни»», студентка ІІІ курсу Мигашко Юлія – «Тенденції розвитку книжкових видань для дітей на прикладі видавництва

А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА». Також з доповідями виступили Падалка Ганна, Хоменко Ганна, Ткачук Ольга, Цюра Маргарита, Котелюх Іванна і Галака Яна.

Конференція завершилася екскурсією корпусом ВПІ та ознайомленням з роботами студентів вузу.

пленарне плеранре робота секції

секційне секція Юля Мигашко

ЗУСТРІЧ З ПРЕДСТАВНИКОМ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА

«НАЦІОНАЛЬНЕ ГАЗЕТНО-ЖУРНАЛЬНЕ ВИРОБНИЦТВО»

21 листопада 2014 року в Київському університеті імені Бориса Грінченка студенти кафедри реклами та зв'язків з громадськістю та університетського коледжу зустрілися з редакційною колегією «Національного газетно-журнального видавництва».

З майбутніми видавцями і рекламістами спілкувалися Роман Ратушний, директор видавництва; Ліліана Фесенко, заступник головного редактора журналу "Українська культура"; Руслан Онопрієнко, куратор журналу "Українська культура"; Людмила Отаржевська, головний редактор журналу "Театрально-концертний Київ"; Ігор Гирич, головний редактор журналу "Пам'ятки культури" та Анатолій Сєриков, заступник директора.

Склалося враження, що в аудиторії зібралися родичі, які давно не бачилися і мають про що розповісти один одному. Відбувся справжній діалог поколінь. Професіонали прийшли не просто представити свою нову концепцію, а й мали на меті почути думки молоді, підтвердити чи спростувати свої думки щодо певних тенденцій газетно-журнального видавництва.

Видавництво запросило присутніх до співпраці. Тож тепер студенти-грінченківці можуть спробувати свої сили у такому серйозному видавництві!

Спілкування завершилося теплими відгуками, подяками, гучними оплесками і домовленістю, що це не остання зустріч. Отож, чекаємо!

IMG 5025 IMG 5027 IMG 5030

IMG 5042 IMG 5055 IMG 5056

Анастасія Рудніцька,
студентка II курсу
напряму підготовки
«Видавнича справа та редагування»

 


 

ЩИРО ВІТАЄМО НАШИХ СТУДЕНТІВ ІЗ ПЕРЕМОГОЮ

 

20 листопада 2014 року студенти III курсу напряму підготовки «Реклама та зв’язки з громадськістю» взяли участь в 10-му Українському студентському фестивалі реклами.

 

Отримали такі призові місця:

 

  • Гран-прі за роботу «Борщ» – Джуранюк Ірина;

  • II місце у номінації «Відеореклама» за роботу «Герой України» – Борухова Олександра та Горбенко Андрій;

  • II місце у номінації «Зовнішня реклама» за роботу «Цитропак» – Гончар Вікторія;

  • III місце у номінації «Зовнішня реклама» за роботу «Тільки для котів» – Борухова Олександра.

 

Колектив кафедри реклами та зв’язків з громадськістю вітає призерів фестивалю й бажає натхнення, креативних ідей та нових перемог!

 

hWlJTFwmwcY jZETAhbIHr4 rcXWzJeaTiI 

 

дипломи дипломи 1 дипломи 2

 


 

 

Міжнародна науково-практична конференція

«СОЦІАЛЬНІ КОМУНІКАЦІЇ В ІНТЕРКУЛЬТУРНОМУ ПРОСТОРІ:

МІЖКОНТИНЕНТАЛЬНИЙ ДІАЛОГ ІНТЕЛЕКТУАЛІВ»

13 листопада 2014 року в Київському університеті імені Бориса Грінченка відбулась Міжнародна науково-практична конференція «Соціальні комунікації в інтеркультурному просторі: міжконтинентальний діалог інтелектуалів», організована кафедрою реклами та зв’язків з громадськістю. Науковий форум зібрав понад 50 учасників з різних країн світу, а саме: з Туреччини, Польщі, Нідерландів, Білорусії, Азербайджану і, звісно, України.

Актуальність заявленої теми форуму за оцінкою провідних теоретиків та експертів в галузі соціальних комунікацій, обумовлюється нинішньою ситуацією, «нелегким поверненням України до демократичних цінностей і свобод». У цьому контексті, на думку голови установчого комітету Українсько-турецького культурного центру «Сяйво» Володимира Сергійчука, саме інтелектуали з різних країн повинні стати центром у порозумінні між народами та створити ефективну платформу для діалогу в глобалізованому світі. Як зазначив президент Української асоціації видавців та книгорозповсюджувачів Олександр Афонін, саме наукова еліта може формувати надійних бійців-миротворців інформаційного фронту. 

На пленарному засіданні науковці розглянули питання значення соціальних медіа в розвитку інфосфери, дослідження цифрового впливу на освіту сучасних журналістів та розробки нових бізнес-процесів, негативні наслідки віртуальної реальності на формування соціальної особистості.

В центрі уваги експертів опинилося питання розвитку антикризового менеджменту, який повинен торкатись соціальної комунцікації. Зважаючи на напружену ситуацію, спричинену інформаційною війною, Віталій Гандзюк  доцент кафедри журналістики Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського, кандидат наук із соціальних комунікацій зазначив, що кожен небайдужий має активно займатися контрпропагандою аби протистояти натиску фейкової інформації. Офіційний представник в Україні міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions (Канські Леви) Ірина Кузнєцова підкреслила, що особливо важливу роль у налагодженні міжконтинентального діалогу відіграє участь у фестивальній діяльності. 

Наукова дискусія учасників заходу окреслила найбільш перспективні напрями досліджень в галузі соціальних комунікацій. Серед них - питання інформаційної безпеки, протидії маніпулятивній інформації, формування ефективної методології та інструментарію соціальних комунікацій. Представлене коло питань, за оцінкою теоретиків, стане платформою для багатоаспектних глибоких наукових дискусій в межах конференцій у наступні роки.

1111 IMG 3918 IMG 3920 IMG 3956

IMG 4001 IMG 4056 IMG 5962 IMG 5968

IMG 5981 IMG 6036


Присяжна Євгенія та Лінкова Олена,

студентки III курсу
напряму підготовки
«Реклама та зв’язки з громадськістю»

 


 

 

КРУГЛИЙ СТІЛ «СТУПЕНЕВА БІБЛІОТЕЧНО-ІНФОРМАЦІЙНА ОСВІТА: РІВЕНЬ ГОТОВНОСТІ ДО СУСПІЛЬСТВА ЗНАНЬ»

6 листопада 2014 року о 10.00 год. в приміщенні Бібліотеки Київського університету імені Бориса Грінченка відбувся круглий стіл «Ступенева бібліотечно-інформаційна освіта: рівень готовності до суспільства знань».

Реалізація освітньо-виховного аспекту полягає в тому, що книгознавство, бібліотекознавство і бібліографознавство, що входять до складу інформаційних наук, повинні стати обов’язковим компонентом стандарту позашкільної освіти і вищої інформаційно – бібліотечної освіти.

За підсумками проведення круглого столу прийнята резолюція про створення координаційної групи разом з представниками  Міністерства культури і Українською бібліотечною асоціаціацією, коледжами і училищами культури і мистецтв, ВНЗ, які готують фахівців даної спеціальності, напрацювання матеріалу, з метою удосконалення Галузевого стандарту ОКХ за спеціальністю 5.02010201 «Бібліотечна справа»; 6.020102 «Книгознавство, бібліотекознавство і бібліографія»; напряму підготовки 0201 «Культура». Крім того, запропонувати доповнення і зміни  до Державного класифікатора України «Класифікатор професій» ДК 003-95  для даних спеціальностей. 

IMG 2811 IMG 2813 IMG 2819 IMG 2821

 


 

 

ФЕСТИВАЛЬ ПЕРШОКУРСНИКІВ «ОСЬ МИ ЯКІ»

 

5 листопада 2014 року в Гуманітарному інституті Київського університету  імені Бориса Грінченка відбувся фестиваль першокурсників «Ось ми які!».

 

Відомо, що молодь, яка тільки вступає в студентське життя, відрізняється великою кількістю креативних ідей, в чому всі мали нагоду переконатись.

 

Кафедру реклами та зв’язків з громадськістю представляли групи: РЗГб-1-14-4.0д, РЗГб-2-14-4.0д (Реклама та зв’язки з громадськістю); ВСРб-1-14-4.0д, ВСРб-2-14-4.0д (Видавнича справа та редагування) та     КББб-1-14-4.0д (Книгознавство, бібліотекознавство і бібліографія), виступи яких вразили оригінальністю ідей та залишили по собі чудовий настрій.

Підготовка до фестивалю дала можливість студентам краще пізнати таланти один одного, а також злагоджено працювати в команді. Куратори та колектив кафедри пишається такими талановитими першокурсниками та бажає їм подальших перемог в студентському житті!

IMG 5637 IMG 5817 IMG 5890

IMG 5915 lS-V1BzT-0M V43I BCIDx4


 

МАЙСТЕР-КЛАС ВІД КОСТЯНТИНА КУЗНЄЦОВА

29 жовтня 2014 року студенти III-го курсу напряму підготовки «Реклама та зв’язки з громадськістю» в рамках майстер-класу мали унікальну можливість поспілкуватися з експертом маркетингових досліджень Костянтином Кузнєцовим.

Студенти дізналися про тонкощі медіа планування, які змусили їх збагнути, що реклама – це не тільки нескінченний креатив і політ фантазії, але й ґрунтовна робота з цифрами, графіками, аналізами різноманітних досліджень.

Також майбутні фахівці з реклами отримали низку практичних порад, щодо того, що потрібно говорити  при презентації аби виграти будь-який тендер і переконати замовника у тому, що ви – найкращі.

Відведеного для майстер-класу часу як завжди виявилось замало. Саме тому студенти сподіваються, що ця зустріч далеко не остання і найближчим часом вони знову зможуть поспілкуватися з професіоналами реклами, які будуть надихати їх на нові звершення.

IMG 2292 IMG 2295 IMG 2297

Присяжна Євгенія та Лінкова Олена,

студентки III курсу
напряму підготовки
«Реклама та зв’язки з громадськістю»

 

 


 

ІV Молодіжний фестиваль соціальної реклами «Інший погляд»

23 – 25 жовтня 2014 року студенти напряму підготовки «Реклама та зв’язки з громадськістю» Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка відвідали місто Одесу в рамках ІV Молодіжного фестивалю соціальної реклами «Інший погляд».

Фестиваль поставив за мету розповісти про соціальні проблеми молоді з позиції самої молоді, а також відшукати нестандартні, оригінальні ідеї для їх вирішення, залучити молодь до відкритого обговорення та привернути увагу широкої аудиторії до соціально значущих тем.

Наші студенти досягли чудових результатів, отримавши 5 призових місць:

I місце у номінації «Радіореклама» - студент IV курсу – Денеж Сергій.

II місце у номінації «Радіореклама» - студентка І курсу Борзаківська Карина (та Шиян віктор).

II місце у номінації «Відеореклама» - студентка ІІІ курсу Джуранюк Ірина.

II місце у номінації «Зовнішня реклама» - студентки І курсу Мискова Марія, Палієнко Анастасія (та Шиян Віктор).

III місце у номінації «Зовнішня реклама» - студентки І курсу Махендірараса Лоліта та Леонтєва Аліна (та Шиян Віктор).

Призери отримали дипломи, відзнаки та пам’ятні подарунки.

Окрім церемонії нагородження учасники набули цінний досвід на цікавих майстер-класах на яких піднімалися питання щодо необхідності креативу в рекламі, ролі соціальної реклами у формуванні громадянської позиції сучасної молоді, просування соціальної реклами в соціальних мережах і вирішували, кому й навіщо потрібна соціальна реклама.

Родзинкою фестивалю була ніч соціальної реклами під час якої всі гості і учасники могли переглянути найкращі роботи фестивалю «Інший погляд». Слід зазначити, що в більшості тематичних категорій були представлені роботи студентів Київського університету імені Бориса Грінченка.

Вразила привітність і гостинність організаторів фестивалю, які люб’язно забезпечили учасників проживанням в готелі «Юність» і  комплексними обідами.

Місто гумору надихнуло грінченківців порцією креативу і подарувало сили для реалізації свіжих ідей. Тож хочеться, щоб «Інший погляд» 2015 року отримав ще більшу кількість високоякісних робіт і визначив переможними роботи саме наших студентів.

22 26 34

51f 86 фото

 

Борзаківська Карина,

студентка I курсу
напряму підготовки
«Реклама та зв’язки з громадськістю»

 


  

ЗУСТРІЧ З ІРИНОЮ АНІЛОВСЬКОЮ

23 жовтня 2014 року в рамках роботи Клубу соціальних комунікацій студенти кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка провели зустріч з Іриною Аніловською, авторкою книги «ВОЙНА: переписка одноклассников».

У власній книзі Ірина виклала у хронологічній послідовності свій діалог зі своїм колишнім однокласником, що мешкає зараз в Росії, щодо останніх подій – Євромайдану, окупації Криму, війни на Сході. Перебіг дискусії супроводжується історичними ретроспективами, документами, фотоматеріалами, які розкривають сутність історичних процесів та подій які обговорюють опоненти.

IMG 2092 IMG 2096 IMG 2084 IMG 2106

 


 

УСНА КОМУНІКАЦІЯ ЯК МЕТОД НАУКОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ

16 жовтня 2014 року відбулась лекція гостьового професора кафедри реклами та зв’язків Київського університету імені Бориса Грінченка Роберта Ван Ворена на тему: «Усна комунікація як метод наукового дослідження».  Пан Роберт розповів, що будь-яку подію, історичні факти чи перипетії краще відчути та пізнати через усні канали комунікації: нашу пам’ять, відео або живе спілкування з учасниками певних подій. Наша пам’ять – один з головних чинників передання інформації. Зі слів доповідача ми з’ясували, що розрізняють декілька видів пам’яті: семантична пам’ять – словник; процедурна пам’ять – полегшує вивчення вмінь; робоча та епізодична пам’ять – є допоміжною для визначення спогадів про різноманітні події, приблизно, як фото, у яскравих деталях. Трапляються випадки, коли людина відмовляється згадувати, коли деякі речі гаснуть в її свідомості або ж взагалі стираються з пам’яті, іноді ці спогади вдається повернути за допомоги артефактів (фото) або через створення пошукової атмосфери (як у психоаналітиків).

Також, професор Роберт Ван Ворен розповів про власний проект – «Фонд збереження Майдану», який покликаний на збереження цієї історичної події з різних джерел інформації та в різні проміжки часу. Крім того, до цього проекту є можливість долучитися кожному хто має бажання.

Відвідування подібних лекцій з провідними спеціалістами-практиками є дуже цінними, адже всі аргументи і докази звучать з вуст самого дослідника досить зрозуміло і переконливо.

Короткевич Крістіна,
студентка II курсу
напряму підготовки
«Реклама та зв’язки з громадськістю»

 

 


 

 

ВИСТАВКА РЕКЛАМИ ТА МАРКЕТИНГУ «REX 2014»

9 жовтня 2014 року студенти Київського університету імені Бориса Грінченка напряму підготовки «Реклама та зв’язки з громадськістю» та «Видавнича справа та редагування» відвідали ВІСІМНАДЦЯТУ МІЖНАРОДНУ ВИСТАВКУ РЕКЛАМИ ТА МАРКЕТИНГУ «REX 2014». Відвідавши виставку студенти змогли познайомитись з майбутніми партнерами та налагодити зв’язки у рекламному світі, дізнатись про всі новинки ринку та про майбутні проекти, знайти вигідну інформацію про роботу певних підприємств та найголовніше, що студенти мали змогу особисто поспілкуватись з професіоналами рекламної сфери.
Отож, занурившись у світ рекламного креативу, студенти можуть сміливо втілювати в життя свої ідеї і досягати висот у своїй справі. Вперед! До нових звершень!

 

ANnzbQ2lWpA IMG 0292 IMG 9849 f5seOUBn6i8

Гонза Андріана,
студентка III курсу
напряму підготовки
«Реклама та зв’язки з громадськістю»

 


 

Вітання колегам-бібліотекарям!

2 жовтня 2014 року студенти напряму підготовки 6.020102 «Книгознавство, бібліотекознавство і бібліографія» взяли участь у святкуванні 75-річчя Національної історичної бібліотеки України – бібліотеки загальнонаціонального значення, яка є всеукраїнським депозитарієм історичної літератури та методичним центром у галузі історико-краєзнавчої бібліотечної діяльності і наукової бібліографії з історії України.

Студенти зачитали привітання від Ректора Київського університету імені Бориса Грінченка доктора філософських наук, професора, академіка Національної академії педагогічних наук України В.О. Огнев’юка і всього колективу, висловили співробітникам бібліотеки щиру подяку за плідну співпрацю з Університетом і сподівання на продовження цієї доброї традиції.

1 2  3

4  5

 


 

 

Всеукраїнський фестиваль-конкурс соціальної реклами «УКРАЇНА – ЄДИНА!»

27 вересня 2014 року у місті Львові відбулась церемонія нагородження переможців Всеукраїнського фестивалю-конкурсу соціальної реклами «УКРАЇНА – ЄДИНА!», ініційованого Національною експертною комісією України з питань захисту суспільної моралі спільно з Львівською міською радою.

Мета Всеукраїнського фестивалю-конкурсу соціальної реклами «УКРАЇНА – ЄДИНА!» – створення належних умов для прояву патріотизму, високих моральних цінностей, що притаманні Українському народові, любові до України, готовності до її захисту та забезпечення суверенітету, територіальної цілісності та недоторканості.
На фестиваль учасники мали змогу подавати як індивідуальні, так і групові роботи за номінаціями «Плакат» та «Відеоролик». На розгляд оргкомітету та журі надійшло близько 500 соціальних плакатів з усіх областей України, а також 67 відеороликів.

Так, переможцями у номінації «Плакат» стали студентки ІІІ курсу напряму підготовки «Реклама та зв’язки з громадськістю» Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка Лінкова Олена та Горова Дарія з роботою «Різні погляди – але єдина Україна».

ІІ місце в номінації «Відеоролик» посіла студентка ІІІ курсу напряму підготовки «Реклама та зв’язки з громадськістю» Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка Джуранюк Ірина з роботою «Борщ».

Дипломи та цінні подарунки переможцям фестивалю урочисто вручив мер Львова Андрій Садовий. Також, після церемонії нагородження призери фестивалю були запрошені до мерії Львова.

image image 1 image 2

image 3 image 4 image 5


 

Участь у святкуванні Європейського дня мов

28 вересня 2014 року студенти напряму підготовки 6.020102 «Книгознавство, бібліотекознавство і бібліографія» долучилися до відзначення Європейського дня мов, організованого посольствами та культурними центрами Великої Британії, Іспанії, Латвії, Німеччини, Польщі, Франції та Чехії.

У рамках презентації Української бібліотечної асоціації, яка відбулася у приміщенні Британської Ради – Goethe-Institut в Україні (вул. Сковороди, 4/12- вул. Волоська 12/4), студенти підготували і провели масовий захід «Мова рідна, слово рідне...: читаємо Кобзаря». Впродовж заходу організатори і відвідувачі читали поезії Т.Г. Шевченка європейськими мовами.

1 2 3

4 5 6

Особливий інтерес студентів як майбутніх фахівців викликала екскурсія бібліотекою Goethe-Institut в Україні, яку для них провели співробітники  відділу «Інформація та бібліотека» Сюзанне Тайхманн (керівник) і Анна Журавльова (асистент).

11 12 13

14 15 16

 


 

 

До Всеукраїнського дня бібліотек

З 22 по 30 вересня 2014 року у рамках програми святкування Всеукраїнського дня бібліотек «Бібліотек@ – територія єдності!» студенти напряму підготовки 6.020102 «Книгознавство, бібліотекознавство і бібліографія» відвідали Національну бібліотеку України імені В.І. Вернадського НАН України та Національну історичну бібліотеку України. Під час екскурсій студенти ознайомилися з каталогами і картотеками бібліотек, отримали інформацію про їх фонди, системи замовлення і видачі документів, особливості довідково-інформаційної роботи, відвідали спеціалізовані читальні зали, оглянули експозиції і виставки.

Бібліотека1 Бібліотека3 Бібліотека2


 

 

Соціально-відповідальний захід «Посади троянду»

25 вересня студенти кафедри реклами та зв’язків з громадськістю взяли участь у щорічному заході Університету – традиційному висаджуванні троянд, який спрямовано не тільки на турботу про довкілля, але і на формування корпоративної культури та поваги до середовища в якому мешкає молодь.  Першокурсники із захопленням поставились до облаштування подвір’я і отримали задоволення від причетності до лідерської стратегії Київського Університету імені Бориса Грінченка. Юні грінченківці зауважили, що такий соціальний захід сприяє суспільному об’єднанню – якого всі ми сьогодні потребуємо.

IMG 0533 IMG 0544 IMG 0550

IMG 0552 IMG 0554 IMG 0559

 


 

 

Презентація міжнародного проекту «ПАМ'ЯТЬ МАЙДАНУ»

Київський університет імені Бориса Грінченка долучився до  проекту «Пам'ять Майдану» і виступив співорганізатором офіційної презентації проекту, яка відбулась 24 вересня 2014 року.

На презентації виступили керівники та учасники проекту. Серед них були голландсько-канадсько-литовський активіст Роберт Ван Ворен, український правозахисник Семен Глузман, історик Віталій Нахманович, громадський активіст та журналіст Мрідула Гош (Індія), український кінодокументаліст Наталія Машталер, представники Українського інституту національної пам’яті. Наш університет представили Мар’яна Ангелова, завідувач НМЦ тележурналістики і студентка 3 курсу кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Яна Галака.

Впродовж заходу були показані деякі матеріали, що вже в найближчому майбутньому стануть основою для створення віртуального музею Євромайдану. Особливі емоції викликали кадри постмайданівських інтерв’ю учасників боїв на вулицях Інститутській та Грушевського. Живі обличчя, конкретні долі… Все це буде збережено для історії. Саме таке завдання стоїть перед учасниками проекту.

Проект ініційований громадською організацією «Фонд збереження пам’яті Майдану». Серед партнерів проекту Український інститут національної пам’яті, Бременський університет (Німеччина), Каунаський університет імені Вітаутаса Великого (Литва), Державний університет імені Іллі Чавчавадзе (Тбілісі) та, звісно, Київський університет імені Бориса Грінченка (Україна).

IMG 0456 IMG 0484 IMG 0491

IMG 0498 IMG 0502 IMG 5487

 


 

 

Міжнародний фестиваль «CАNNES LIONS-2014”

19 вересня 2014 року студенти напряму підготовки «Реклама та зв’язки з громадськістю» відвідали наймасштабніший рекламний захід – прем’єрний показ кращих робіт фестивалю Cannes Lions. Показ – це 90 хвилин найкращих рекламних проектів за останні роки у HD якості на великому екрані. Також, в рамках київських LIONS відбулося відкриття виставки креативних робіт з категорій, пов’язаних із зовнішньою рекламою та дизайном, демонстрація кейсів 2014 року з мобільних девайсів компанії Prestigio, нагородження за участь в конкурсах від партнерів LIONS.

Міжнародний фестиваль креативності Сannes Lions («Каннські Леви») – найпрестижніший фестиваль реклами й маркетингу в світі, подія, яка привертає увагу не лише професіоналів в сфері реклами й маркетингу, але й всіх тих, хто цінує творчий підхід, непересічні ідеї, цікаві й дотепні рішення.
Сannes Lions – це справжній «Оскар» в світі реклами й маркетингу. Отже, долучаючись до рекламного бізнесу, юні рекламісти отримали можливість побачити витвори провідних агенцій світу та поспілкуватися с українськими корифеями реклами.

Студенти кафедри реклами і зв’язків з громадськістю висловили впевненість в тому, що подібні заходи сприяють формуванню їх майбутнього професіоналізму. 

 d7mGJ5BUGLo OdJApvvbYdM owe9OyXzrQg sCzcUbOlEOw

 


 

Олександр Довженко: землі і людства полум'яний син

15 вересня у відділі мистецтв у рамках молодіжної вітальні «Живе спілкування» в стінах Державної бібліотеки України для юнацтва студенти І курсу Київського Університету імені Бориса Грінченка Гуманітарного інституту напряму підготовки «Видавнича справа та редагування» (кафедра реклами та звязків з громадськістю) відвідали творчу зустріч за участі канд. історичних наук, культуролога, кінознавця Гороховського Є.Л. «Землі і людства полум’яний син» присвяченій 120-річчю від дня народження Генія світового кінематографу, видатного кінорежисера, фундатора української кінокласики, самобутнього письменника, кінодраматурга і художника
Олександра Петровича Довженка.

10553783 10152662202231743 4056443983935158071 o 10620090 10152662203151743 1411501924459520915 o 10623873 10152662204741743 4003499377133639669 o 10658652 10152662206251743 6409791191555216872 o

 


 

 Студенти-грінченківці на Руханці

14 вересня в рамках святкування Дня фізичної культури та Спорту на Софіївській площі в рамках проекту «Єдина Країна» проводилась фізкультурно-спортивна акція «Руханка». В наймасовішій спортивно-оздоровчій зарядці взяли участь кияни, зірки шоу-бізнесу, титуловані спортсмени України, а також студенти Київського університету імені Бориса Грінченка. Головна мета акції – відродження соціальних, культурних та спортивних традицій нашої нації, а також згуртованість молоді і формування у них свідомості щодо здорового способу життя.

Під час проведення заходу колишні спортсмени демонстрували свої фізичні здібності, спортивну велич, лідерські якості та жагу до перемоги і стали для студентів-грінченківців прикладом для наслідування. Також, в рамках проекту «Єдина Країна» учасниками акції було викладено слово МИР – найактуальніший символ сьогодення. Даний захід за найбільшою кількістю учасників було внесено до «Книги Рекордів Гіннеса України».

Студенти кафедри реклами та зв’язків з громадськістю продемонстрували згуртованість, відданість університету, а також висловили побажання постійно брати участь в подібних заходах.

0pMuvbUR SM 6N82A4TAg-U gRItxnQvgw4 

K92f0hswjNE1 s8UpuBY8X3g uHTgLRLXIxA

 

 

3 грудня 2014 року студенти I курсу напряму підготовки «Видавнича справа та редагування» завітала до університетського коледжу на майстер-клас з акварельного живопису «Україна Бориса Грінченка» в техніці по вологому.

Майстер-клас проводила Адамчук Антоніна Володимирівна, яка презентувала свої картини та розповіла про саму техніку малювання. Найцікавішою частиною заходу став процес написання картини з натури. Студенти разом із викладачем Антоніною Володимирівною малювали натюрморт. Під час виконання роботи художниця розповіла, що написання картин це досить інтимний процес, який потребує зосередженості. Також, додала, що картина написана в техніці по вологому, не завжди виходить такою як її бачить художник, тому що вода впливає на те, як лягає фарба на папір.

Після завершення роботи над картинами, нам пощастило побачити кінцевий результат. Майстер-клас закінчився екскурсією корпусом коледжу та ознайомленням з роботами студентів навчального закладу.

 

Олена Соколова,

студентка І курсу напряму підготовки

«Видавнича справа та редагування»

 

 

Помітили помилку в тексті? Виділіть це слово мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Ви тут: Головна Структура Кафедри Гуманітарного Інституту Кафедра реклами та зв'язків з громадськістю Архів подій