Ви тут: Головна Структура Кафедри Гуманітарного Інституту Кафедра реклами та зв'язків з громадськістю Наукова діяльність

Реорганізація Гуманітарного інституту

На підставі рішення засідання Вченої ради від 26 травня 2016 року структурний підрозділ трансформується шляхом поділу на:

 

Наукова діяльність

Профіль кафедри у Google Академії

 

cm torch icon ОСНОВНІ ПУБЛІКАЦІЇ ПРОФЕСОРСЬКО-ВИКЛАДАЦЬКОГО СКЛАДУ КАФЕДРИ

 

pdf-icon ЗВІТ З НАУКОВОЇ РОБОТИ ЗА ДРУГЕ ПІВРІЧЧЯ 2015 РОКУ

 

pdf-icon ПЛАН НАУКОВОЇ РОБОТИ КАФЕДРИ РЕКЛАМИ ТА ЗВ'ЯЗКІВ З ГРОМАДСЬКІСТЮ 2015-2016 рр.

 

 Програми ОС: "Магістр"

 

doc МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ВИКОНАННЯ КВАЛІФІКАЦІЙНОЇ РОБОТИ МАГІСТРА

 

doc ІННОВАЦІЙНІ СТРАТЕГІЇ ВИДАВНИЧОЇ СПРАВИ

 

doc МЕДІАКОНСАЛТИНГ

 

doc УПРАВЛІННЯ СУЧАСНИМ ВИДАВНИЦТВОМ

 

doc ТЕОРІЯ ДОКУМЕНТНО-ІНФОРМАЦІЙНИХ ПОТОКІВ

 

doc ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ

 

doc НП УПРАВЛІННЯ ЕЛЕКТРОННИМИ ІНФОРМАЦІЙНИМИ РЕСУРСАМИ

 

doc ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ БІБЛІОТЕКОЗНАВСТВА, АРХІВОЗНАВСТВА ТА ІНФОРМАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

 

doc СУЧАСНІ МЕДІАКОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ

 

doc ЖУРНАЛІСТСЬКІ СТУДІЇ

 

doc МЕДІАКУЛЬТУРА ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА СВОБОДА

 

doc СТРАТЕГІЧНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

 

 doc БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ

 

doc УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЄЮ

 

doc ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ

 

 

Помітили помилку в тексті? Виділіть це слово мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Ви тут: Головна Структура Кафедри Гуманітарного Інституту Кафедра реклами та зв'язків з громадськістю Наукова діяльність