Ви тут: Головна Структура Кафедри Гуманітарного Інституту Кафедра реклами та зв'язків з громадськістю Події

Реорганізація Гуманітарного інституту

На підставі рішення засідання Вченої ради від 26 травня 2016 року структурний підрозділ трансформується шляхом поділу на:

 

Події

  27 червня 2016 року 

 ВІТАЄМО НАШИХ ВИПУСКНИКІВ!

 

З 16 червня по 23 червня на кафедрі реклами та зв’язків з громадськістю була проведена підсумкова атестація. Студенти 4 курсу напрямів підготовки «Реклама та зв’язки з громадськістю», «Видавнича справа та редагування», «Книгознавство, бібліотекознавство та бібліографія» складали іспити та захищали кваліфікаційні роботи. 

На думку членів комісії, випускники показали блискучі теоретичні знання та чудову практичну підготовку. 

Вітаємо наших випускників із здобуттям освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр»!

 

DSC05606 DSC05608 DSC05614 DSC05613 DSC05622 DSC05623 DSC05777 DSC05778 DSC05803 DSC05820 DSC05888 вітання бакалаврів

 


 

 

23 червня 2016 року 

 ВІТАЄМО ! 

 

Щиро вітаємо Афанасьєва Іллю Юрійовича, кандидата історичних наук, доцента кафедри реклами та зв’язків з громадськістю, із виходом у світ навчального посібника «Історія PR» та монографії (у співавторстві) «Україна в системі змін парадигми світопорядку ХХ-ХХІ століть»!

afanasiev3 History PR web Monograph Afanasiev Cover

 


23 червня 2016 року 

 ВІТАЄМО З ПЕРЕМОГОЮ У КОНКУРСІ НАУКОВИХ СТАТЕЙ! 

 

Студентка 1 курсу напряму підготовки «Книгознавство, бібліотекознавство і бібліографія» Олеся Терлецька з роботою на тему «Мистецтво жити разом: на шляху до розбудови полікультурних бібліотек» виборола 5 місце у конкурсі наукових статей для магістрів і аспірантів вищих навчальних закладів України. 

Конкурс проходив під гаслом «Мистецтво жити разом: культура особистості та суспільства» і був організований Міністерством освіти і науки України, Київським національним університетом імені Тараса Шевченка, Національним педагогічним університетом імені М. П. Драгоманова, Київським університетом імені Бориса Грінченка, а також Українсько-турецьким культурним центром «Сяйво». 

Щиро вітаємо Олесю та її наукового керівника кандидата історичних наук, доцента Лілію Сергіївну Прокопенко з перемогою і бажаємо подальших наукових досягнень!

Результати конкурсу

 


 

  19 червня 2016 року 

 НАШІ НА CANNES LIONS 

 

19 червня закінчився перший день фестивалю IAF у Каннах, який відвідала студентка ІІ курсу напряму підготовки реклама та зв’язки з громадськістю Анастасія Болозенко. Вона уважно слухала спікерів, робила помітки та просто насолоджувалась перебуванням в центрі креативності. 

Фестиваль розпочався виступом рок-групи VÄG від SNASK Records. Протягом всієї презентації вони експериментували з стилями та відривались на повну, заряджаючи енергією весь зал. Інформацією ділились креативний та арт-директори SNASK, демонструючи, що креатив доречний завжди і всюди, а також сприяє кращому засвоєнню матеріалу. Не менш захопливим виявилось спілкування з живою легендою – Девідом Коперфільдом. Фокусник розповів як він прийшов до такої незвичайної справи та оказав пару трюків.

Загалом перший день фестивалю IAF був насиченим. Що тільки не відбувалось на сцені театру Дебюссі – запускались хлопавки, ставились рекорди Гіннеса, демонструвалась реклама та, навіть, ходив живий (ну майже) білий ведмідь.

Маса емоцій, а це лише початок! У CANNES LIONS INTERNATIONAL FESTIVAL OF CREATIVITY ще багато «козирів у рукаві», які не залишать байдужим жодного учасника. 

1466319688480 814313  1466320813034 770125 


  

13 червня 2016 року 

ЧЕРГОВА ЗУСТРІЧ З АБІТУРІЄНТАМИ

 

13 червня викладачі кафедри реклами і зв’язків з громадськістю та кафедри журналістики і нових медіа знову провели консультацію щодо вступного творчого конкурсу зі спеціальності журналістика. Консультацію відвідали не тільки кияни, а й випускники з різних регіонів України: Івано-Франківщини, Рівненщини, Вінниччини, Житомирщини, Сумщини, Донеччини.

Абітурієнтів цікавила тематика конкурсу, процедура його проведення, дехто з абітурієнтів поділився своїм баченням написання творчої роботи. Перегляд студентських робіт викликав захоплення та безліч приємних емоцій. Загалом зустріч з абітурієнтами пройшла в творчій та дружній атмосфері.

 

DSC05530 DSC05541 DSC05548 DSC05553 DSC05557 DSC05558 DSC05559 DSC05569


  

01 червня 2016 року 

 

 КОНСУЛЬТАЦІЯ ДЛЯ АБІТУРІЄНТІВ 

   

 

01 червня викладачі кафедри реклами та зв’язків з громадськістю та кафедри журналістики і нових медіа провели консультацію щодо вступного творчого конкурсу зі спеціальності журналістика. Консультацію відвідали не тільки кияни, а й випускники з різних міст України: Одеси, Чернігова, Дніпропетровська, Херсону та Рівного

Викладачі ознайомили абітурієнтів зі змістом творчого конкурсу та роз’яснили особливості його проведення, обговорили теми конкурсу та зробили короткий огляд джерел з підготовки до випробування. На завершення заходу абітурієнти змогли ознайомитись з творчими досягненнями студентів.

 

DSC04565 DSC04569 DSC04580 DSC04582 DSC04587 DSC04591 DSC04596 DSC04603


  

28 травня 2016 року 

 

 ЗАВЕРШИЛАСЯ МІЖНАРОДНА СЕРТИФІКАТНА ПРОГРАМА «КОМУНІКАЦІЙНА БЕЗПЕКА» 

   

 

28 травня відбувся останній тренінговий день міжнародної сертифікатної програми «Комунікаційна безпека». Тематичну сесію «Інформаційні війни в соціальних мережах» представив доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Олександр Васильович Курбан.  У своїй доповіді, яка була присвячена проблематиці сучасної гібридної війни, він презентував базові методи скеровування інформації в умовах військових дій, навів приклади маніпуляцій та інформаційної зброї. Практичною частиною його заняття стала «гра», у якій учасники програми мали запропонувати методи впливу та подачу інформації у певних контекстах.

Загалом, за словами  учасниці програми студентки Анастасії Грицюк, сертифікатний курс здивував кількістю корисних ділових ігор, кейсів та практичною інформацією, обізнаністю та компетентністю тренерів та надихнув на підкорення нових професійних вершин.  

В кінці учасники отримали міжнародні сертифікати, підписані партнерами Київського університету імені Бориса Грінченка – керівництвом   Лодзького університету (Польща) та українсько-турецького культурного центру «Сяйво». Представник останнього  Гюль Алі урочисто привітав кожного учасника тренінг-програми «Комунікаційна безпека» та вручив  сертифікати.  

Студент

ІІ курсу

напряму підготовки

реклама та зв’язки з громадськістю

Олександр Мещеряков

 

IMG 1770 IMG 1771 Изображение 1219 Изображение 1221


 

 

20 травня 2016 року 

 

 ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ СТУДЕНТСЬКИЙ ФЕСТИВАЛЬ РЕКЛАМИ «SCOTCH FEST» 

   

19 травня в рамках фестивалю реклами Scotch Fest відбулася відкрита зустріч із Славою Знаміним арт-директором агентства Scholz & Friends Kyiv. Студенти кафедри реклами та зв'язків з громадськістю дізналися секрети правильного складання рекламного брифу, якими Слава Знамін поділився зі свого практичного досвіду. Також учасники заходу мали можливість подивитися конкурсні роботи фестивалю. 

20 травня відбулася урочиста церемонія нагородження переможців. У 12 категоріях фестивалю було нагороджено 34 конкурсних роботи. Гран-прі вручав Максим Лазебник, виконавчий директор Всеукраїнської рекламної коаліції,голова журі фестивалю.

Прізвища переможців доступні для перегляду у файлі – завантажити.

 

2 3 4 5 6

 


 

12 травня 2016 року

 

 КРУГЛИЙ СТІЛ «СОЦІАЛЬНІ КОМУНІКАЦІЇ В СУЧАСНІЙ УКРАЇНІ» 

(в рамках заходів Фестивалю науки)

  

 

12 травня 2016 року викладачі кафедри реклами та зв’язків з громадськістю організували і провели круглий стіл на тему «Соціальні комунікації в сучасній Україні». Мета заходу – обговорення актуальних питань розвитку комунікаційних стратегій державних установ та громадських організацій України. 

Захід відкрила Воскобойнікова-Гузєва Олена Вікторівна, професор кафедри реклами та зв’язків з громадськістю. Вона підкреслила актуальність теми та наголосила, що для молоді важливо орієнтуватися у сучасних комунікаційних та інформаційних процесах і долучатися до участі у наукових проектах. 

У заході взяли участь гості Університету, зокрема Галаган Людмила Миколаївна, директор Фонду Президентів України (ФПУ) Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. У своєму виступі вона розповіла учасникам заходу про інформаційний ресурс ФПУ та про його роль у сучасних соціокомунікаційних процесах. Особливо зацікавила присутніх інформація про музей цього фонду, де зберігаються подарунки президентам України. До речі, кожен може збагатити колекцію фонду, надіславши подарунок президентові на адресу його адміністрації, а з часом цей подарунок потрапить у цей музей!

Про можливості професійної комунікації на платформі Української бібліотечної асоціації (УБА) проінформувала Бояринова Оксана Євгеніївна, голова Молодіжної секції УБА. Вона розповіла про структуру Асоціації та її діяльність, запросила студентів долучатися до заходів, які проводить УБА, особливо до тих, які спрямовані на популяризацію бібліотеки як способу комунікації.

Долучатися до активної наукової діяльності закликали студентів та гостей заходу і викладачі кафедри реклами та зв’язків з громадськістю. Зокрема, доцент Прокопенко Лілія Сергіївна, запропонувала присутнім взяти участь у Всеукраїнській студентській науково-практичній конференції «Бібліотека і книга у цифровому медіа світі», а доцент Вернигора Ніна Миколаївна презентувала перший номер нового наукового журналу «Інтегровані комунікації», який випускатиметься нашим університетом.

Студенти виявились вдячною публікою, а дехто навіть замислився про перспективи наукової діяльності, пов’язаної з розвитком соціальних комунікацій в Україні. На згадку про захід було зроблене колективне фото.

Лахмай Дарія та Радчук Таїсія,

студентки кафедри реклами та

 зв’язків з громадськістю

 

IMG 1431 IMG 1434 IMG 1446 IMG 1448 IMG 1455 IMG 1466


 

 

23 квітня 2016 року

 

 ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ФЕСТИВАЛЬ БУКТРЕЙЛЕРІВ «BOOK FASHION»

 

 

23 квітня 2016 року в Київському університеті імені Бориса Грінченко відбулася друга церемонія нагородження Всеукраїнського фестивалю буктрейлерів «Book Fashion». Організатором Фестивалю є кафедра реклами і зв’язків з громадськістю. «Book Fashion» - це щорічний фестиваль серед студентів та школярів на розробку та просування в Інтернеті буктрейлерів і промороликів, що присвячені  конкретним книгам. 

Оргкомітет фестивалю отримав понад 250 креативний робіт, що в п’ять разів більше, ніж минулого року. Проморолики надходили з усієї  України:  Волині, Закарпаття , Поділля, Наддніпрянщини, Донбасу та Причорномор’я. Заявки прийшли навіть із Кримського півострова. Кількість номінацій цього року також збільшилась. Лідером із заявлених робіт стала номінація «Ігровий буктрейлер». Також на Фестивалі були представлені кращі роботи учасників у номінаціях: «Презентаційний буктрейлер», «Трейлер до дитячої книги», «Трейлер до розумної книги», «Анімаційний буктрейлер»,  та «Лідер переглядів».  Також були заявлені спеціальні номінації від партнерів Фестивалю. Видавництво «Основи» ввело номінацію «Твір зі шкільної програми», видавництво «Balance Business Books» - номінацію «Буктрейлер ділової літератури», Український освітянський видавничий дім «Оріон» визначив найкращі командні роботи школярів, а Київська спілка художників книги визначила кращих аніматорів Фестивалю.

До кваліфікованого журі, на чолі з директором Департаменту соціальної політики Київської міської державної адміністрації  Крикуновим Юрієм Володимировичем, увійшли метри видавничої та рекламної справи: заступник директора Гуманітарного інституту з науково-методичної та навчальної роботи Єременко Олена Володимирівна, завідувач кафедри реклами та зв’язків з громадськістю  Горбенко Галина Василівна, генеральний директор Агенства маркетингових комунікацій офіційний представник міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions Кузнєцова Ірина Вікторівна, доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Масімова Лариса Гагіківна.

Спонсори та партнери фестивалю підготували для переможців особливі подарунки. Танцювальна студія «Dance Club Champion» подарувала сертифікат на безкоштовне індивідуальне заняття переможцям. Особливий солодкий приз підготувала цукерня «Pelenio Sweets» у вигляді капкейків з логотипом фестивалю. Київський аквапарк юрського періоду «Dream Island» подарував переможцям безкоштовний активний відпочинок. Квест-кімната «Клаустрофобія» - сертифікат на пригодницьку гру. Також на переможців чекали подарунки від «WonderBox» та типографії «Вольф». Професійну фотосесію подарувала київський фотограф Леся Гарбар. Медіапартнером Фестивалю стала відеопродакшн-студія  «Daydream Production». 

Гран-прі ІІ Всеукраїнського фестивалю буктрейлерів «Book Fashion» отримала креативна команда студентів «Others» Університету Грінченка. 

Дякуємо всім учасникам Фестивалю та щиро вітаємо наших переможців! Бажаємо наснаги та творчих злетів! 

 

Завантажити список переможців

 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 GSS LGkVUQg


 

 

 7 квітня 2016 року

 

 ГОСТЬОВІ ЛЕКТОРИ СЕРТИФІКАТНОЇ ПРОГРАМИ «КОМУНІКАЦІЙНА БЕЗПЕКА»

 

  16 квітня 2016 спікером міжнародної програми, ініційованої кафедрою, був Рафал  Ковальчик, професор Інституту історії Лодзького університету (Польща). Його виступ  був присвячений особливостям пропаганди Наполеона Бонапарта I.  У своїй доповіді професор  зробив глибинний історичний аналіз впливу наполеонівської пропаганди на Францію і Польщу тих часів та провів паралелі з сучасною Україною. 

Також в межах сертифікатної програми відбулася зустріч в скайп-режимі  із  Віктором Верцнером, начальником штабу бригади Армії оборони Ізраїлю. Під час свого виступу на тему «Правила та принципи роботи з інформацією в умовах військових дій»  експерт презентував низку цікавих  кейсів щодо роботи з  інформацією під час військових конфліктів, провів  інтерактивну бесіду із глядачами, вказавши актуальні технології покращення ефективності ухвалення рішень у військовому контексті. 

Тематику інформаційних війн продовжив Олександр Курбан, доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю. Його заняття було присвячене особливостям ведення і протидії гібридним війнам. У своїх  кейсах лектор розповів історію їх виникнення та  сформулював  тенденції розвитку гібридних війн для України. 

Студент ІІ курсу

напряму підготовки 

«Реклама та зв’язки з громадськістю»

 

Олександр Мещеряков

IMG 0703 IMG 0704 IMG 0705


 

 

7 квітня 2016 року

 

 ПРОФЕСІЙНЕ ВИЗНАННЯ СТУДЕНТІВ-ВИДАВЦІВ!

 

 

5-7 квітня 2016 року студенти Київського університету імені Бориса Грінченка стали учасниками Всеукраїнської студентської олімпіади та Конкурсу студентських наукових робіт з «Видавничої справи та редагування»,  що проходили в Українській академії друкарства (м. Львів).

Студенти  ІІ та ІV курсу напряму підготовки «Видавнича справа та редагування» Сидорук Катерина, Лобанова Єлизавета, Єленська Лілія, Наталія Ярмак та Галака Яна гідно представили кафедру реклами та зв’язків з громадськістю. Учасники олімпіади вирішували тестові завдання з фаху та аналізували історичні видання, а конкурсанти презентували результати власних наукових досліджень. 

Дипломом ІІ ступеня була нагороджена студентка ІV курсу Захарчук Олеся за роботу «Специфіка редакторської підготовки перекладних науково-популярних видань» під науковим керівництвом Масімової Лариси Гагіківни, кандидата наук із соціальних комунікацій, доцента кафедри реклами та зв’язків з громадськістю. 

Щиро вітаємо наших студентів!

 

Zakharchuk D4C6OTGF7XY 5Y-A6alCalo HDteb6SQDo8


 

 

25 березня 2016 року

 

 ВІТАЄМО З ПЕРЕМОГОЮ!

  

25 березня в Маріупольському державному університеті було проведено ІІ тур Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт в галузі соціальних комунікацій. Студенти з 34 ВНЗ України представили 66 наукових робіт. У фінал пройшло 16 виступів на різні теми. Захист робіт проходив в очно-заочній формі з використанням дистанційних технологій. 

Дипломом ІІ ступеня була нагороджена  студентка ІV курсу Лінкова  Олена за роботу «Гендерна реклама: жіночий образ у ХХ-ХХІ ст.» під науковим керівництвом Горбенко Галини Василівни, канд. пед. наук, доцента, завідувача кафедри реклами та зв’язків з громадськістю.

Колектив кафедри щиро вітає з перемогою!

 

Lena Линкова  маріуполь


 

 

25 березня 2016 року

 

 МІЖНАРОДНИЙ ВІДКРИТИЙ СТУДЕНТСЬКИЙ КОМУНІКАЦІЙНИЙ ФОРУМ «PR-КВЕТКА»

 

24-25 березня у столиці Республіки Білорусь місті Мінськ пройшов IX Міжнародний відкритий студентський комунікаційний форум «PR-кветка». Форум відбувся в  Білоруському державному університеті. Програма заходів була розрахована на 2 дні. Перший день -  «Креативный кластер» - передбачав презентацію проектів, де взяли участь більше 100  учасників з України, Росії та Білорусі. У фінал конкурсу пройшли всі проекти студентів II та IV курсів кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Київського університету імені Бориса Грінченка. У другий день форуму - «Свободное пространство» - учасники мали змогу відвідати майстер-класи від провідних спеціалістів рекламної та PR-індустрії, де студенти дискутували, ділились ідеями, переймали досвід білоруських колег. 

Після майстер-класів відбулось урочисте нагородження переможців. Командний проект Ірини Джуранюк та Анастасії Калити «Простягни руку допомоги»  під керівництвом Галини Горбенко посів ІІІ в «Галереї рекламних проектів». 

Щиро вітаємо їх із заслуженою нагородою!

Ми переконані, що це добрий старт наших рекламістів, наступного року буде більше перемог!

 

IMG 3310 Минск Квитка IMG 04351 grEhIqqrskI Kalita Horbenko   11

 


 

18 березня 2016 року 

 

 СТАРТУВАЛА  ПРОГРАМА «КОМУНІКАЦІЙНА БЕЗПЕКА» 

 

19 березня  розпочала свою роботу Міжнародна сертифікатна тренінг-програма «Комунікаційна безпека», ініційована кафедрою  реклами та зв’язків з громадськістю Київського університету Бориса Грінченка. Співорганізаторами програми виступили Інститут історії Лодзького університету (Польща), Університет Вітаутаса Великого, (Литва) та Українсько-турецький культурний центр «Сяйво».

Програма має на меті створити комунікаційну платформу для тих, хто бажає навчитись захищати себе в умовах інформаційних війн, ефективно відбивати психологічні атаки та виявляти маніпуляцію. 

Протягом найближчих двох місяців 9 спікерів з Ізраїлю, Польщі, Литви, Туреччини та України працюватимуть із учасниками програми за такими напрямами: маніпуляція як феномен, головні маніпулятивні пастки, основи психоемоційної регуляції, персональна стресостійкість, комунікаційні загрози в постінформаційному суспільстві, інформаційні війни на корпоративному та державному рівні, специфіка пропаганди. 

Перше заняття на тему «Стоп-маніпуляція» провела Ольга Гусак, кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю. 

«Дуже сподобалось, тема надзвичайно актуальна. Буде корисною як у професійному, так і в повсякденному житті. Особливо сподобалось те, що заняття проходять у формі гри і велика увага приділяється формуванню практичних навичок. На мою думку, сучасна людина повинна володіти такими знаннями, щоб адекватно відповідати на виклики сучасного інформаційного світу і комфортно почувати себе в суспільстві»  – коментує учасник програми Тетяна Даценко. 

1 2 3 4 5

 


 

18 березня 2016 року 

 НАШІ НА WOW DONE AWARDS

 

 

17-18 березня у рамках Міжнародного фестивалю маркетингових та digital-комунікацій «WOW DONE AWARDS» відбулась конференція «Best Marketing Practices». Захід було присвячено актуальним трендам і проблемам ринку рекламних послуг. Звичайно, кафедра реклами та зв'язків з громадськістю Київського університету імені Бориса Грінченка не могла залишитися осторонь такої грандіозної події. Два дні студенти І-ІІІ курсів захоплено слухали виступи відомих маркетологів, рекламістів та піарників. Професіонали ділилися своїм досвідом, презентували найуспішніші рекламні кампанії, розповідали про нові тенденції ринку. А викладач нашої кафедри - Ірина Кузнєцова - представила кейси-призери Канського фестивалю реклами.

З нетерпінням будемо чекати на наступні піар-заходи та фестивалі креативності від Всеукраїнської рекламної коаліції!

студентка II курсу

напряму підготовки 

реклама та зв’язки з громадськістю

Анастасія Болозенко

eGr5m8SpLMo IMG 20160317 121402 IMG 20160317 125326 PS2C isxheg received 991039980973000 Ycz3i39OtUY

 


26 лютого 2016 року 

 НОВИЙ ПОГЛЯД НА ШЕДЕВРИ

 

 

Чудовий весняний ранок 10 березня 2016 для студентів першого курсу напряму підготовки "Видавнича справа та редагування" став ще яскравішим, адже вони відвідали Національний художній музей України, що на Грушевського, 6. Не зважаючи на те, що нинішня молодь здебільшого захоплюється сучасним мистецтвом, класичні полотна не могли залишити їх байдужими. Раніше такі картини були хіба на світлинах із художніх альбомів, а сьогодні можна було на власні очі побачити творіння визнаних митців пензля — Миколи Пимоненка, Олександра Мурашка,Федора Кричевського, Василя Тропініна, Володимира Орловського.

8ioiP0orFi4 20160310 104034 20160310 111230 20160310 111257 IMG 20160310 103824 Ze-8n5Fr3Sc


26 лютого 2015 року  

ТВОРЧА ЗУСТРІЧ З НАТАЛІЄЮ ХРИСТОВОЮ

 

26 лютого,  в рамках відзначення дня Гуманітарного інституту кафедра реклами і зв’язків з громадськістю спільно зі Спілкою архівістів України провели творчу зустріч із заступником директора Українського науково-дослідного інституту архівної справи та документознавства кандидатом історичних наук, старшим науковим співробітником, Заслуженим працівником культури України Наталією Миколаївною Христовою на тему: «Архіви у системі соціальних комунікацій». Студенти дізналися про сучасну систему архівних установ України, професію архівіста та перспективи підготовки фахівців за новою спеціальністю 029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа.

DSC03887 DSC03888 DSC03891 DSC03896 DSC03898 IMG 1200

 


26 лютого 2016 року 

 ЗУСТРІЧ З СЕМЕНОМ ГЛУЗМАНОМ

26 лютого, в День Гуманітарного інституту,  для студентів Київського університету імені Бориса Грінченка зробив історичний екскурс Семен Глузман – президент Асоціації психіатрів України, правозахисник, колишній дисидент і політичний в’язень, лауреат премії «Людина року 1999».

За його словами, він хотів зробити своїм слухачам «щеплення від страху», навівши приклади з власної біографії. Йому таки це вдалося, адже Глузман справив враження невиліковного оптиміста: «Під час перебування у концтаборах я познайомився з невимовною кількістю цікавих людей із різних куточків Радянського Союзу. Погодьтеся, де б іще у мене була така можливість?». 

Певні роки він відбував покарання разом із Іваном Світличним, Левком Лук’ яненком, Євгеном Сверстюком. Колишній дисидент також підкреслив, що йому пощастило бути 20 днів разом із Василем Стусом, який читав йому вірші українською й німецькою. Він коротко, але неймовірно влучно проаналізував періоди правління Леніна, Сталіна, Брежнєва, час після розпаду СРСР.

 Із точки зору психіатра, в порівнянні з тими часами, нині українці мають дещо напрочуд цінне – свободу слова і можливість сказати «ні». 

Дякуємо Семену Фішелевичу за спілкування.

 

Анастасія Рудніцька,

 студентка ІІІ курсу

напряму підготовки «Видавнича справа 

та редагування»

DSC03873 DSC03878 IMG 1216 IMG 1218

 


24 лютого 2015 року  

СТУДЕНТИ ВІДВІДАЛИ ДРУКАРНЮ «ВОЛЬФ»

24 лютого 2016 року студенти ІІ курсу напряму підготовки «Видавнича справа та редагування» кафедри реклами та зв’язків з громадськістю відвідали київський філіал друкарні «Вольф». Друкарня «Вольф» має двадцятирічний досвід роботи на території України і, на відміну від інших друкарень, пропонує ексклюзивну поліграфічну продукцію, що виконана унікальною технологію друку (TWIN-SPOT). 

Завдяки технологам друкарні, майбутні видавці та редактори зазирнули у потаємний друкарський світ та детально ознайомилися з процесом виготовлення різноманітної поліграфічної продукції. Студенти із цікавістю спостерігали за процесом офсетного друку, детально оглянули сучасне поліграфічне обладнання, вивчили післядрукарські процеси (бігування, брошурування, висічка, ламінування, фальцювання). Кожен з учасників екскурсії отримав невеличкий подарунок від друкарні, але найприємнішою новиною стало те, що  друкарня «Вольф» запрошує студентів на практику та готова до подальшої співпраці. 

 

Марія Пісоцька,

студентка ІІ курсу,

напрям підготовки « Видавнича справа 

та редагування»

20160224 153952 20160224 154828 20160224 155847 20160224 165459


 

 15 грудня 2015 року  

ЩИРО ВІТАЄМО З ПЕРЕМОГОЮ!

3 грудня студентка ІV курсу напряму підготовки 6.030302 «Реклама та зв’язки з громадськістю» Джуранюк Ірина отримала ГРАН-ПРІ ХІ Українського студентського фестивалю реклами та І місце у тематичній номінації «Молодь за здоровий спосіб життя».

15 грудня відбулось підбиття підсумків Всеукраїнської конкурсної програми «Кращий студент України», де Джуранюк Ірина перемогла в номінації «Кращий студент-медійник Києва» та Загуменна Анна перемогла в номінації «Кращий студент-дизайнер Києва».

Колектив кафедри щиро вітає студенток та бажає їм наснаги і нових перемог!

1-3 2 3 4 5 7 zagumanna

 


14 грудня 2015 року 

 

ПРЕЗЕНТАЦІЯ КНИГИ «ВИДАВНИЧИЙ БІЗНЕС ЗСЕРЕДИНИ»

 

 

14 грудня студенти напряму підготовки видавнича справа та редагування зустрілися із заступником директора із розвитку видавництва «Баланс Бізнес Букс» – Тетяною Михайлівною Вербою, яка має 20-річний досвід роботи у видавничому та книготорговельному бізнесі.

На початку зустрічі Тетяна Верба оптимістично налаштувала студентів словами про те, що випускники ВИШів, навіть без досвіду роботи, досить затребувані у видавничій сфері, головне – правильно себе подати, показати, що ви щось вмієте та хочете! Тому пані Тетяна розпочала з порад студенту-видавцю щодо правильного складання резюме. Також Тетяна Михайлівна поділилася секретами створення успішного видавництва. Адже як вона зазначила: «Створити видавництво – діло техніки, а от зробити його успішним та підняти до Топ-10 видавництв України…». Студенти дізналися із чого потрібно почати, створюючи власне видавництво, на що орієнтуватися, де знайти спонсорів та як «не зійти з дистанції» у скрутні періоди. Також пані Тетяна сконцентрувала увагу на досить вагомій проблемі сьогоднішнього видавничого ринку – продаж та способи популяризації книги.

На завершення Тетяна Верба трохи розповіла про видавництво «Баланс Бізнес Букс», а також презентувала студентам власну книгу «Видавничий бізнес зсередини», яка вже встигла стати бестселером.

студентка IV курсу

напряму підготовки

«Видавнича справа та редагування»

Ярмак Наталія 

IMG 8017 IMG 8021 IMG 8025 IMG 8029

 


12 грудня 2015 року 

 

IV ЦЕРЕМОНІЯ НАГОРОДЖЕННЯ ПЕРЕМОЖЦІВ КОНКУРСУ «ПЕРШИЙ РАЗ В PR-КЛАС»

 

12 грудня відбулась урочиста церемонія нагородження учасників і переможців IV конкурсу із соціальних комунікацій для старшокласників «Перший раз в PR-клас», на якій були присутні студенти Університетського коледжу та учні шкіл з усіх куточків України – від Херсона до Сум.

Конкурс має на меті познайомити школярів зі сферою соціальних комунікацій та спрямувати їх на обрання напряму подальшої діяльності (рекламісти, піарники, видавці, та ін.),  стимулювати творчий потенціал старшокласників.

Для учасників і гостей, студенти кафедри реклами і зв’язків з громадськістю влаштували святковий концерт, в рамках якого, окрім розважальних номерів було проведено цікаві конкурси на знання реклами.

Роботи учасників оцінювались у трьох номінаціях:

 «Кращий плакат»:

І місце – Боровик Богдан, учень Володимирівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів;

ІІ місце – Редколіс Богдана, студентка Університетського коледжу;

ІІІ місце – Мацвейко Анна, учениця 267 гімназії м. Києва; 

«Краща презентація»:

І місце – Совєцька Дарина, учениця Київської спеціалізованої школи з поглибленим вивченням німецької мови №239.

ІІ місце – Акуліна Мирослава, учениця Володимирівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів;

ІІІ місце –  Глінська Богдана, учениця  Київської СЗШ №231 

 «Краща відеоробота»:

І місце – Тарасюк Ірина та Дідач Роксолана, учениці Університетського коледжу;

ІІ місце – команда Херсонського ліцею Херсонської обласної ради, на чолі з Надєєвою  Олесею; 

ІІІ місце – Старченко Аліна, учениця Низівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Сумської районної ради.

 «Гран-прі» отримала студентка Університетського коледжу Редколіс Богдана з патріотичною роботою, в якій було використано авторські вірші. 

Особливу відзнаку отримали роботи на тему «Спортивним будь – це щастя путь» від загальноуніверситетської кафедри фізичного виховання.

Всі переможці були нагородженні призами від спонсорів конкурсу: мережі кінотеатрів «Оскар». 

Колектив кафедри реклами та зв’язків з громадськістю щиро дякує всім за участь у конкурсі та бажає нових перемог!

IMG 0725 IMG 0778 IMG 0948 IMG 1149 DSC 1857 DSC 1903 DSC 1930 DSC 1938 DSC 1945 IMG 1176

 


5 грудня 2015 року 

 

ДЕНЬ ПОСЛІВ

 

5 грудня у рамках Дня послів, студентки кафедри реклами та зв’язків з громадськістю напряму підготовки видавнича справа та редагування Анна Голоско та Марія Кухтєй провели майстер-клас із виготовлення різноманітних екологічних дитячих виробів. Майстрині запропонували створити браслети із ґудзиків та валяної вовни, листівки  до  Нового року, олівці власного дизайну. Маленькі гості майстер-класу отримали масу задоволення.

Наприкінці заходу діти так захопилися створенням речей власноруч, що почали видумувати із підручних матеріалів свої вироби.

IMG 0459 IMG 0460 IMG 0461 IMG 0465 IMG 0466 IMG 0468 IMG 0472 IMG 0477

 


грудня 2015 року 

ЛЕКЦІЯ ГОСТЬОВОГО ПРОФЕСОРА

 

 

4 грудня о 13.40 у 109 ауд. у Київському університеті імені Бориса Грінченка проходила відкрита лекція гостьового професора кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Роберта Ван Ворена на тему: «ПРОБЛЕМИ ЛЮСТРАЦІЇ ТА ПРИМИРЕННЯ»

 

DSC09981 DSC09989 DSC09990 DSC09992

 


грудня 2015 року 

 

Зустріч з Василем Васильовичем Яременко – «Спадщина Бориса Дмитровича Грінченка»

 

3 грудня, в рамках Грінченківської декади,  студенти-першокурсники напрямів реклама  та видавнича справа знову зустрілися з провідним науковим співробітником НДЛ грінченкознавства, кандидатом філологічних наук, почесним професором КУБГ В.В. Яременко.

Василь Васильович розповів про велику спадщину Бориса Грінченка, яку нині опрацьовують фахівці. Так, зокрема він упорядкував збірку вибраних віршів «Воля живе боротьбою», та представив сигнальний примірник. Студенти цікавилися де вони можуть ознайомитися з вже надрукованими працями. Василь Васильович побажав молоді продовжувати пошуки спадщини Бориса Дмитровича та гордо носити звання студента-грінченківця.

 

В.В.Яременко Студенти ВСРб та РГЗ IMG 20151203 113018 IMG 0327 IMG 0333 IMG 0414 IMG 0435


 

30 листопада 2015 року 

 

МАЙСТЕР-КЛАС З ФОТРОЖУРНАЛІСТОМ РОМАНОМ РАТУШНИМ

 

30 листопада 2015 року у Київському університеті  імені Бориса Грінченка відбулася зустріч студентів ІІ курсу напряму підготовки «Видавнича справа та редагування» з провідним українським фотохудожником фотожурналістом Романом Ратушним. 

Роман Ярославович розпочав бесіду зі вступного екскурсу у своє минуле. Він  розкрив свою формулу успіху: «Фотографія для мене – це спосіб життя, а не просто світлина».

Трохи детальніше зупинився на життєвих історіях, які підштовхнули його обрати шлях фотографа. Також  перерахував свої здобутки у царині фотоіндустрії. А вони виявилися  чималими: чотири золоті та  чотири срібні медалі  у міжнародних конкурсах, одна бронза та кілька інших відзнак. 

Студенти  з цікавістю розглядали портфоліо майстра та задавали питання, що стосувалися художньої фотографії та роботи з графічними програмами. Маючи чималий досвід  роботи у сфері  фотожурналістики, пан Роман залюбки дав кілька корисних порад: «Спочатку продумайте, що ви хочете бачити у кадрі, і тільки тоді робіть фото. Пам’ятайте, що фотошоп не завжди врятує ситуацію».  Тож студенти зрозуміли дуже просту істину:  «Людина з камерою  і фотограф – це дві різні постаті».

студентка ІІ курсу

напряму підготовки 

видавнича справа та редагування

Катерина Сидорук

 DSC09134 DSC09137 DSC09140 DSC09144 


 

30 листопада 2015 року 

 

НЕЙМОВІРНО ЦІКАВА ЕКСКУРСІЯ ЮНИХ РЕКЛАМІСТІВ

 

30 листопада 2015 року зустріло кожного похмурою погодою та мрякою… Але у студентів першого курсу напряму підготовки «Реклама та зв’язки з громадськістю» настрій був відмінний, адже вони отримали унікальну можливість побувати у Будинку Уряду.

Екскурсію для них проводив завідуючий сектором  впровадження технологій консультацій з громадськістю та просвітницької роботи щодо історії урядів України Татаренко Володимир Борисович.

Подорож розпочалась із мандрівок коридорами, якими щодня ходять відомі усім міністри. Студенти з цікавістю шукали на дверях кабінетів знайомі імена урядовців.

Варто також зазначити, що юним рекламістам та піарникам дуже пощастило, адже вони мали можливість ще й відвідати велику та малу зали засідань уряду України. Володимир Борисович Татаренко розповів про ексклюзивність меблів у великому залі та про структуру кожного із залів. Окрім яскравих вражень від перебування у самому серці важливих державних рішень, студенти ще й зробили багато пам’ятних фотографій. 

Далі за курсом слідував прес-центр. Це місце справді зацікавило студентів, адже воно досить тісно пов’язане із профілем їх майбутньої діяльності. Цікавим став той факт, що саме прес-центр Кабміну України вважають одним із найкращих у світі за рівнем обладнання  -  і справді, він має усю необхідну для медійника апаратуру. 

На завершення екскурсії рекламісти ознайомились із експозицією у музеї українських урядів. Екскурсовод порівняв весь пройдений шлях із курсом молодого бійця – адже біль у ногах дав про себе знати після майже трьохгодинного походу.

Усі студенти покинули Кабмін із посмішками на обличчях та вдячністю своєму університету та кафедрі за організацію такої видатної події. Сподіваємось, що цей досвід стане ще одним кроком на шляху до фахового зростання юних рекламістів та піарників.

gLqvTjAWAhg index index2 index3 index4 index5 index6 WOY5MhlyP6o

 


27 листопада 2015 року 

ВСЕУКРАЇНСЬКА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ "КОМУНІКАЦІЙНІ СТРАТЕГІЇ СУЧАСНОЇ ШКОЛИ"

 

 

27 листопада відбулось проведення Всеукраїнської науково-практичної конференції «Комунікаційні стратегії сучасної школи», співорганізатором якої виступала кафедра реклами та зв’язків з громадськістю Київського університету імені Бориса Грінченка.

Вперше в Україні відбулась конференція, присвячена комунікації в школі, в якій взяли участь вчителі, вихователі, завучі, директори шкіл/гімназій/ліцеїв, доценти, професори, викладачі університетів майже з усіх куточків України (з Чернівецької, Івано-Франківської, Львівської, Тернопільської, Рівненської, Дніпропетровської, Житомирської, Волинської, Черкаської, Чернігівської, Кіровоградської, Хмельницької, Київської, Запорізької, Полтавської, навіть Донецької областей).

Конференція розпочалась хвилиною мовчання та молитвою за Україну у виконанні київського хору «Дзвони Подолу».

Родзинкою Конференції було проведення майстер-класів із врученням сертифікатів, яку проводили професійні тренери - викладачі Київського університету імені Бориса Грінченка. Зокрема, викладачі кафедри реклами та зв’язків з громадськістю провели наступні майстер-класи:

- «Реклама твоєї школи» - ГОРБЕНКО Галина Василівна, канд. пед. н., доц., завідувач кафедри;

- «Жанри пресової журналістики» - МАСІМОВА Лариса Гагіківна, канд. н. із соц. ком., доц.; 

- «Протидія маніпуляціям» - ГУСАК Ольга Петрівна, канд. н. із соц. ком., доц.; 

- «Соціальні мережі як інструмент комунікації вчителя та учня» - КУРБАН Олександр Васильович, канд. н. із соц. ком., доц.;

- «Створи журнал для школи» - МАСІМОВА Лариса Гагіківна, канд. н. із соц. ком., доц.;

- «Написання сучасної наукової статті» - ВЕРНИГОРА Ніна Миколаївна, канд. н. із соц. ком., доц.;

- «Організація спеціальних заходів» - КИЯНИЦЯ Євгенія Олегівна, ст. викладач;

- «Організуй фестиваль у школі» - ШИЯН Віктор Олександрович, ст. викладач.

На завершення конференції генеральний директор видавництва «Білий Тигр» Роман Васильович Ярошенко вручив сертифікати кожному учаснику майстер-класів.

10481062 421520034724138 5064542163578483531 o 12291754 421520408057434 1511478299937591443 o 12303914 421519908057484 4667319887735148211 o 12304467 421528764723265 5924352435054355274 o 12309694 421521518057323 6645310250074778785 o 12309695 421515811391227 6816936730473968231 o 12314182 421515541391254 5412940518269970026 o 12314466 421521464723995 1909931480418549812 o 12314481 421521931390615 6197585267512170787 o 12316280 421516178057857 2476480097054810369 n 12322385 421521131390695 5249580841190524117 o 12339233 421523701390438 204889935466757840 o

 


26 листопада 2015 року 

 

ВСЕУКРАЇНСЬКА СТУДЕНТСЬКА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ ВИДАВНИЧО-ПОЛІГРАФІЧНОЇ ГАЛУЗІ»

 

26 листопада 2015 року у НТУУ «Київський політехнічний  інститут» відбулася щорічна Всеукраїнська студентська науково-практична конференція. Студенти Київського університету імені Бориса Грінченка кафедри реклами та зв'язків з громадськістю традиційно взяли в ній участь.

Засідання секції «Історія, теорія, методика книговидання та книгорозповсюдження в умовах глобалізації та інформаційної революції» модерували к.е.н., доцент, Грет Галина Петрівна та к.і.н, доцент, Сошинська Ярослава Євгенівна. Доповідачами були  висвітлені актуальні проблеми розвитку видавничо-поліграфічних підприємств та книгорозповсюджувальних організацій, розглянуті історичні аспекти розвитку видавничої справи, окреслені перспективи та запропоновані інноваційній шляхи їх вирішення. Студенти кафедри реклами та зв’язків з громадськістю взяли активну участь у роботі секції та виступили з доповідями. Зокрема, студентка ІV курсу Падалка Ганна - «Переваги та недоліки сучасної інтернет-торгівлі книгами», студентка ІІ курсу Мальцева Ольга  - «Застосування нових інформаційних технологій у видавничій справі та книжковій торгівлі», студентка ІІІ курсу Явдошина Ірина - «Історія розвитку преси української діаспори у США та Канаді», студентка ІV курсу Цюра Маргарита – «Джерела статистичної інформації про виставкову діяльність суб’єктів книжкового ринку: міжнародний контекст» та студентка ІІ курсу Ткачук Ольга - «Зарубіжний досвід інформаційної діяльності у книговиданні та книгорозповсюжденні». З грунтовними доповідями виступила студентка ІІІ курсу Хоменко Ганна на теми «Історія розвитку виставково-ярмаркової діяльності» та «Проект ЮНЕСКО «Всесвітня книжкова столиця»».

DSC 2204 DSC 2209 DSC 2258 DSC 2265


23 листопада 2015 року

 ГУРУ СУЧАСНОЇ РЕКЛАМИ У СТУДЕНТІВ

23 листопада 2015 року у студентів ІV курсу напряму реклама та зв'язки з громадськістю почав викладати гуру сучасної реклами, виконавчий директор Всеукраїнської рекламної коаліції - Максим Лазебник.

На перших лекціях дисципліни "Медіапланування", експерт розповів про структуру медіаринку, супроводжуючи це невимушеними жартами, які можуть зрозуміти лише справжні професіонали! Ледь не кожну фразу рекламіста можна було розбирати на цитати. "Ваша майбутня робота повинна відповідати трьом "F": Finance, Fun and Famous", що означає "Гроші, Задоволення та Популярність".

Нас ніби занурили в простір, насичений рекламною реальністю, яку ми тільки вчилися відчувати. Але Максим Романович пообіцяв, що зробить усе для того, аби ми увібрали досвід успішних практиків реклами сьогодення.

студентка ІV курсу

напряму підготовки 

реклама та зв’язки з громадськістю,

Олена Лінкова

 

DSC09034 DSC09039 DSC09044 DSC09045 DSC09047 DSC09061


 17 листопада 2015 року 

 

ФЕСТИВАЛЬ ПЕРШОКУРСНИКІВ «ОСЬ МИ ЯКІ»

17 листопада 2015 фестиваль першокурсників «Ось ми які» зібрав в актовому залі 5 інститутів та коледж. Усіх об’єднувала творча атмосфера, запальний настрій і, звісно, перший День Студента. 

Усі учасники виступили на високому рівні. Майстерність виконання та хореографію відзначив Ректор університету – Огнев’юк Віктор Олександрович

Виступ Гуманітарного Інституту був неймовірним. Хореографія була чудова - репетиції не були марними. Ми дякуємо за допомогу в організації виступу Студентській Раді Інституту, а особливо Махендірарасі Лоліті – студентці 2 курсу напряму підготовки реклама та зв’язки з громадськістю. Кожен з нас виклався на повну та зарядив своєю енергією зал, який на фінальному танці піднявся та відбивав ритм разом з нами. Увесь Університет об’єднався і виглядав як один цілий механізм. 

Всеуніверситетський фестиваль першокурсників «Ось ми які» став для нас не тільки «другою посвятою», а й шаленим дійством, яке закарбується у нашому серці та запам’ятається на усе життя. За цей час ми стали дійсно дружні, підтримка один одного допомогла нам створити відповідну атмосферу на сцені. Усі ми стали дійсно однією родиною. Неважливо з якої ти спеціальності: чи ти з реклами, чи з журналістики, філолог ти, чи фізрук, з видавничої справи чи зі здоров’я людини – ми одна команда, Ми – Грінченківці, на разі це важливо. 

студентка І курсу

напряму підготовки 

реклама та зв’язки з громадськістю

Тетяна Пилипенко

DSC08703 DSC08747  DSC08797 DSC08887 DSC08927


 

 16 листопада 2015 року  

 ДНІ КРЕАТИВНОСТІ В УКРАЇНІ

Вихідні  14 та 15 листопада студенти напряму підготовки реклама та зв’язки з громадськістю і їх викладачі провели разом із найсильнішими гравцями українського медіаринку. Кращі експерти в області реклами, PR, production, кіно і ТБ ділилися своїми спостереженнями, ідеями та цікавими кейсами з власного досвіду. Все це стало можливим під час проведення Форуму креативних індустрій, що був організований в рамках Lions Creativity Days.  Студенти мали можливість не тільки заслухати виступи іменитих спікерів, а й поставити їм свої питання.

Битва агентств, що стала безпрецедентною родзинкою вечора,  в черговий раз переконала всіх присутніх, що в Україні є обдарована молодь. Адже участь у змаганні брали креативні, молоді команди, кожна з яких презентувала власний, оригінальний погляд на поставлену проблему. В цілому, захід вийшов вкрай інформативним і надихнув на нові звершення не один талант. Можна сказати точно: майбутнє в українського креативу є!

Вікторія Гарус,

студентка ІІІ курсу

напряму підготовки 

реклама та зв’язки з громадськістю

11235395 896749737074463 8042727485728383695 o 11707766 896748283741275 4766284152963077785 o 12183833 897361027013334 5080954321391667913 o 12237991 897360890346681 8140833605526241611 o 12239237 897361867013250 315540556778885854 o IMG 20151114 200822-1 12238526 896748503741253 7471086828593315922 o 12247860 896748927074544 45736381846564287 o  12248126 896748953741208 7107063443023236632 o 12265941 896748980407872 7512013777162436718 o 


 

 

16 листопада 2015 року 

 

СТУДЕНТИ В БУДИНКУ УРЯДУ

16 листопада 2015 року студенти першого курсу напряму підготовки «Реклама та зв’язки з громадськістю» разом із завідувачем кафедри – Горбенко Галиною Василівною отримали чудову нагоду відвідати Будинок Уряду. Завідуючий сектором впровадження технологій консультацій з громадськістю та просвітницької роботи щодо історії урядів України – Татаренко Володимир Борисович люб’язно провів нас «коридорами влади» та показав нам сучасно оснащений прес-центр, який вважається одним із найкращих у Європі. Це говорить про те, що Україна виходить на новий міжнародний рівень і створює усі необхідні умови для роботи як міністрів так і працівників медіа та зв’язків з громадськістю. Кожен із нас використав можливість посидіти у кріслах міністрів та відчути себе на їх місці. Ми приміряли на себе ролі і Спікера Верховної ради, і Міністра культури.  Володимир Борисович погодився стати нашим персональним фотокореспондентом, адже усі студенти хотіли мати фото на згадку. Не вистачило лише зустрічі із самим Прем’єр-Міністром, але не все одразу. Це один із перших кроків до нових звершень та високих посад, які чекають на наших студентів.

Море емоцій, незабутні враження  усе це завдяки міністру Кабінету Міністрів України – Онищенко Ганні Володимирівні, яка сприяла організації екскурсії «коридорами влади».

студентка І курсу

напряму підготовки 

реклама та зв’язки з громадськістю

Тетяна Пилипенко


IMG 2278 IMG 2286 IMG 2293 IMG 2310 IMG 2335 IMG 2340 IMG 2358 IMG 2367 IMG 2380 IMG 2398

 


 

 12 жовтня 2015 року 

 

 

Щиро вітаємо з нагородою!

12 листопада 2015 року відбулася церемонія нагородження переможців V Всеукраїнського студентського Фестивалю виставкових технологій «ЕКСПО-ЗІРКА». Учасниками конкурсу були 129 студентів з різних куточків України. 

Студентка IV курсу напряму підготовки «Книгознавство, бібліотекознавство і бібліографія» Цюра Маргарита посіла ІІІ місце у номінації «Виставковий маркетинг» з науковою роботою «Виставкова діяльність суб'єктів книжкового ринку: зарубіжний досвід». 

Щиро вітаємо Маргариту з перемогою і бажаємо подальших успіхів у навчанні та науковій діяльності! 

CIMG0923 cura

На фото переможниця з виконавчим директором Виставкової федерації України В.Є. Овчареком.


 

2 листопада 2015 року 

ПОХІД СТУДЕНТІВ ДО РЕДАКЦІЇ ЖУРНАЛУ «МАЛЯТКО»

2 листопада 2015 року відбулося виїзне заняття студентів 2 курсу Київського університету імені Бориса Грінченка з дисципліни «Основи редакторської майстерності». Майбутні фахівці з книгознавства, бібліотекознавства та бібліографії разом із викладачем – доцентом кафедри реклами та зв’язків із громадськістю Вернигорою Ніною Миколаївною – відвідали редакцію дитячого журналу «Малятко» та поспілкувалися з головним редактором видання Зінаїдою Василівною Лещенко.

У невеликій затишній редакційній кімнаті, посеред живих доглянутих квітів та читаних-перечитаних (ще теплих від людських рук) книжок, ми говорили про сучасні стандарти редакційно-видавничої роботи. Зінаїда Василівна цікаво окреслила нам основні віхи 55-річної історії журналу, ознайомила зі специфікою роботи редакції, охарактеризувала провідні рубрики дитячого часопису. Розповіла про дружний і злагоджений колектив видання, показавши ілюстрації, що пахли щойно висохлою фарбою, та авторські оригінали творів, познайомила студентів із друзями «Малятка». На старенькому роялі «пишалися» міжнародні нагороди, на стіні в рядочок були розвішені різноманітні грамоти і відзнаки, в шафах «перешіптувалися» сотні книжок, а над столом головного редактора, поряд із найкращими роботами художників видання, висіли малюнки маленьких читачів журналу. Велика, під самісіньку стелю, троянда доповнювала казкову атмосферу кімнати.

У спілкуванні непомітно промайнув час. Ми виходили з приміщення поліграфкомбінату «Україна», де на 12-му поверсі розмістилася редакція журналу «Малятко», і думали про те, що Україна багата насамперед людьми. Людьми мудрими, талановитими і відданими тій справі, відповідальність за яку покладають на свої плечі. Редакційна робота – як доля. Талант бути справжнім редактором мають лише ті, хто має невгамовну жагу любити світ, життя, людей та постійно черпає натхнення з глибин рідної культури. Усе це ми побачили там, на 12-ому поверсі, посеред книг і квітів, у маленькій кімнаті з безмежним всесвітом людської душі.

malatko 1 malatko 2


 

29 жовтня 2015 року 

ЕКСКУРСІЯ У ДРУКАРНЮ WOLF

29 жовтня 2015 року студенти ІІІ та ІV курсів напряму підготовки «Видавнича справа і редагування», «Книгознавство, бібліотекознавство і бібліографія» і «Філологія (українська мова та література)» відвідали друкарню Вольф (wolf.ua), яка має 20-річний досвід роботи на території України й активно завойовує ринки країн СНГ та Європи. 

Київська друкарня Вольф – найкраща компанія на ринку поліграфічних послуг України, що пропонує ексклюзивну поліграфію, оригінальну продукцію, унікальну технологію друку (TWIN-SPOT), високу якість паперу й фарб. Вражаючий ефект друку обкладинок журналів, об’ємне зображення, тактильні відчуття, глибина кольору – це ті деякі переваги друкованої продукції Вольфа, секрети виготовлення якої змогли побачити студенти у поліграфічних цехах. На екскурсії ми мали можливість переконатися, що будь-який продукт замовника (візитка, буклет або ж каталог продукції), що є інструментом для просування іміджу товару чи компанії, вигідно вирізнятиметься від тієї маси друкованої продукції, яка існує на ринку, якщо віддрукований у цій типографії. Можливо, такий буклет коштуватиме дорожче, але він точно приверне до себе увагу, його не можливо просто взяти і викинути, він як шедевр. Недарма ж слоган друкарні – «Поліграфія як мистецтво». Будь-яка поліграфічна продукція, віддрукована у Вольфі, є мистецтвом. Майбутні фахівці з видавничої справи, книгознавці й редактори змогли на власні очі побачити, який складний нині процес виготовлення якісної друкованої продукції, тому, переконані, уважніше ставитимуться до процесів додрукарської підготовки видань, їх редагування і верстки.

Але відвідувачів вразила не стільки продукція й технічне оснащення друкарні, скільки люди, які тут працюють. Їхня відкритість, привітне ставлення, усмішки зігрівали навіть у прохолодних цехах. Особлива вдячність екскурсоводам-технологам – Віталію та Андрію, які з натхненням розповідали про складні процеси друку, намагаючись перекричати гуркіт верстатів, а також менеджеру з персоналу Ользі, яка організувала відвідини, директору пану Вольфу, який радо привітав нас як майбутніх клієнтів. Приємно, що кампанія відкрита до контактів, готова співпрацювати з університетом, запрошує студентів на практику, на стажування та на роботу. 

 

 

20151029 150244 DSC00744 DSC00922 DSC00962 DSC01041 IMG 20151029 171953


 

24 жовтня 2015 року 

 

МІЖНАРОДНИЙ ФОРУМ «КОМУНІКАЦІЙНІ ВИКЛИКИ УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ СХІДНОЄВРОПЕЙСЬКИХ ЗВ’ЯЗКІВ»

 

24 жовтня 2015 року у Київському університеті імені Бориса Грінченка відбувся Міжнародний форум «Комунікаційні виклики України в контексті східноєвропейських зв’язків».

Про перспективи і виклики комунікації України в контексті сучасної східноєвропейської політики говорили відомі спікери і знані експерти з багатьох країн світу, зокрема:

Семен Глузман (Україна), колишній дисидент і політв’язень, директор Українсько-американського бюро захисту прав людини;

Світлана Фоменко (Україна), заступник міністра культури з питань євроінтеграції (2014-2015 рр.);

Павло Юрковський (Білорусь), консул Республіки Білорусь у Бельгії й Туреччині; 

Дмитро Золотухін (Україна), радник міністра інформаційної політики України;

Ігор Матюпатенко (Росія), незалежний тележурналіст, працював на російських телеканалах «ТВЦ», «Первый канал»;

Віктор Андрусів (Україна), заступник голови Донецької обласної військово-цивільної адміністрації;

Батагьоз Ісаєва (Казахстан), блогер і громадський діяч;

Сергій Нестеренко (Україна), консультант з інформаційно-психологічної безпеки, шеф-редактор інтернет-журналу «Безпека і Закон»;

Анастасія Гайдукевич (Україна), аналітик ГО «Агенція іміджу України»;

Михайло Канафоцький (Україна), незалежний експерт, керівник проектів ГО «Центр розвитку суспільства».

Модератор зустрічі – Олександр Курбан, канд. наук із соціал. комун., доцент кафедри реклами і зв’язків з громадськістю КУБГ. З привітальним словом до учасників форуму звернувся ректор Київського університету імені Бориса Грінченка Віктор Огнев’юк.

Загальне резюме:

- Україні варто ретельно вивчати досвід країн Східної Європи, які входять в ЄС, щодо формування їхньої комунікаційної політики.

- В умовах нестабільної міжнародної ситуації українському суспільству треба об’єднатися навколо глобальних демократичних цінностей.

- Необхідно розробляти інструментарій та готувати фахівців у сфері інформаційної безпеки, здатних вирішувати оперативні та стратегічні завдання в умовах гібридної та інформаційно-психологічної війни.

На Міжнародному форумі викладачі кафедри реклами та зв’язків з громадськістю презентували Міжнародну сертифікатну програму з підготовки фахівців у галузі інформаційної і комунікаційної безпеки. Усіх, хто бажає отримати профільні знання та навички, а також фахівців-практиків, які готові поділитися своїми знаннями в цій галузі, запрошуємо до участі у програмі. 

DSC07009 DSC07025 IMG 6737 IMG 6758 IMG 6759 IMG 6769 IMG 6877


 

22 жовтня 2015 року 

ДЕБЮТ ПЕРШОКУРСНИКІВ НА «ОСЬ МИ ЯКІ»

 

22 жовтня  відбулось неймовірне дійство - фестиваль першокурсників "Ось ми які". Кафедра Реклами та зв'язків з громадськістю заявила про себе досить гучно. Студенти напряму підготовки «Видавнича справа та редагування» об’єднались з «Книгознавцями» та вразили глядачів своєю масовістю та синхронністю. Їх координатори також взяли участь у номері, що сподобалось усім глядачам. 

За свій чудовий виступ студенти отримали знижку на фото сесію від спонсора фото-дизайн студії «Жовтий кролик».

Про виступ спеціальності «Реклами та зв’язків з громадськістю» не говорить хіба що ледачий. Добре відточені рухи та динаміка виступу зіграли свою роль. Під кінець номеру увесь зал аплодував стоячи. З кожним роком першокурсники виступають все краще та краще, але думаю на разі наша кафедра показала дійсно професіональний рівень. Ми усі з нетерпінням чекаємо результатів відбору до Всеуніверситетського «Ось ми які» та готові приступити до репетицій з новими силами. 

студентка І курсу

напряму підготовки 

реклама та зв’язки з громадськістю

Тетяна Пилипенко

 IMG 1369 IMG 1373 IMG 1389 IMG 1398 IMG 1492 IMG 1498 IMG 1705 IMG 1746 SAM 0630

 


 

 

21 жовтня 2015 року 

ПРЕДСТАВНИКИ АВІРСУ В СТУДЕНТІВ

 

21 жовтня 2015 року кафедру реклами та зв’язків з громадськістю відвідали Наталія Волошина та Максим Коробка – представники АВІРСУ (Асоціації Виробників та Імпортерів Рекламних Сувенірів України).

Максим Коробка – президент компанії та директор Української сувенірної компанії, розпочав свій виступ з розповіді про бізнес рекламних сувенірів: витоки цього бізнесу, розвиток, сучасне становище, акцентуючи увагу на практичних моментах та власному досвіді. 

Наталія Волошина – виконавчий директор АВІРСУ розповіла про базові моменти, які характеризують POS-матеріали, їх місце та роль в системі маркетингових комунікацій. Наталія показала кейси успішного використання сувенірної рекламної продукції (SpainAir, TwigaUkraine тощо), детально описала різновиди сувенірної продукції та характер їх попиту на європейському та українському рекламному ринку. 

Студенти отримали сувенірні ручки і календарики та  можливість стажування в сувенірній компанії.

Подія 3 IMG 6681 Подія 3 IMG 6702 Подія 3 IMG 6687 Подія 3 IMG 6709

 


 

V МОЛОДІЖНИЙ ФЕСТИВАЛЬ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ «ІНШИЙ ПОГЛЯД»

 

За традицією, другий рік поспіль студенти напряму реклама та зв’язки з громадськістю відвідали Міжнародний молодіжний фестиваль соціальної реклами «Інший погляд» у місті Одеса. 

Цього року 2 роботи наших студентів було відзначено призовими місцями:

III місце у номінації «Відеореклама» - студентки ІІ курсу Травіна Євгенія, Саєвич Єлизавета та Шиян Віктор.

III місце у номінації «Зовнішня реклама» - студентка І курсу Павлів Катерина.

Усі учасники фестивалю отримали дипломи, а переможці були також відзначені подарунками.

Впродовж трьох днів фестивалю наші студенти здобули новий досвід, прослухавши тренінги та взявши участь у майстер-класах від метрів української журналістики та реклами. Здивувала «Ніч соціальної реклами», яка вже встигла стати родзинкою фестивалю. Переглянуті роботи усіх  учасників надихнули наших студентів, дали їм поштовх досягати нових висот.

Одеса освіжила ідеї нашої креативної команди, надихнула на нові перемоги. Сподіваємось, що наступного року наші рекламісти привезуть із міста гумору ще більше позитивних вражень та нагород.

Студентка І курсу

напряму підготовки

реклама та зв’язки з громадськістю,

Павлів Катерина 

Подія 2 IMG 0433 Подія 2 IMG 0423 Подія 2 IMG 20151016 171811 Подія 2 RNyK6OAmCFU Подія 2 Павлів Подія 2 004


 

15 жовтня 2015 року 

UKRAINIAN DESIGN: THE VERY BEST OF 2015

 15 жовтня, студенти  ІІ курсу напряму підготовки  видавнича справа та редагування відвідали  виставку «Ukrainian Design: The Very Best Of 2015».

Студенти відвідали майстер-класи від провідних фахівців галузі: Ірини Еркан, графічного дизайнера; Вадима Ревіна, дизайнера, фахівця з motion-графіки  та Ірини Гетьман, графічного та  веб-дизайнера.

Студентам показали і доступно розповіли про те, як працюють правила кольорових гармоній, які тренди зараз актуальні, а також, де знайти корисні інструменти для роботи з кольором. Тож, студенти дізналися про нові напрями та сучасні фішки у графіці, навчили відрізняти відтінки сірого та пояснили вплив кольору на підсвідомість людини, на конкретних прикладах розібралися як  зробити якісний та цікавий продукт для споживача. 

 Майстер-класи  були корисними та повчальними для  майбутніх видавців та редакторів, які тільки розпочинають свій творчий шлях.

Сидорук Катерина та

Кухтєй Марія,

студенти ІІ курсу 

напряму підготовки

видавнича справа та редагування

Подія 1 Подія 1 а Подія 1 б

  


 

17 жовтня 2015 року

МАЙСТЕР-КЛАС ВІД ІЗРАЇЛЬСКОГО ЕКСПЕРТА З ІНФОРМАЦІЙНИХ ВІЙН

17 жовтня кафедра реклами та зв’язків з громадськістю Київського університету імені Бориса Грінченка організувала майстер-клас ізраїльського фахівця із інформаційних, майора, начальника штаба бригади Віктора ВЕРЦНЕРА. Разом із студентами грінченківцями переймали ізраїльський досвід курсанти Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка.

Гість розповів про певні особливості та специфіку здійснення інформаційної політики в сучасному Ізраїлі в мирний час та в процесі збройних протистоянь. Зокрема, продемонстрував приклади матеріалів у ЗМІ, що віддзеркалюють події реального життя суспільства в стані воєнного конфлікту. Було проведено певні паралелі між інформаційними протистояннями навколо подій в Секторі Газа, Палестинській автономії та в Криму і Донбасі.

 IMG 0770 IMG 0639 IMG 0644 IMG 0658 IMG 0682 IMG 0689 IMG 0692 IMG 0735 IMG 0740 

 


8 жовтня 2015 року 

 

 СВЯТО КНИГИ І ТВОРЧОСТІ

 

8 жовтня студенти напряму підготовки «Видавнича справа і редагування» відвідали VІ щорічний Фестиваль української дитячої книги «Азбукове Королівство Магів і Янголів», присвячений 400-літтю друкарні Києво-Печерської лаври, який відбувався 8-11 жовтня 2015 року у Музеї книги і друкарства України.

Майбутнім видавцям цікаво було ознайомитись з продукцією видавництв, які взяли участь у фестивалі: «А-Ба-Ба-Га-Ла-Ма-Га», «Видавництво Старого Лева», «Каламар», «Веселка», «Наїрі», «Навчальна книга – Богдан», «Фонтан казок», «Літопис ХХ ст.», «Свічадо», «Букрек», «Кліо» та ін.

Цікавим було відкриття виставки «Ілюстратори та інші звірі». Художники Ольга Кваша та Богдан Поліщук представили свої нові роботи, які були створені для оформлення дитячих книг. Тож можна було побачити оригінальні ілюстрації, поспілкуватись з художниками та придбати книжки в їх оформленні. 

Книгознавцям та майбутнім видавцям пізнавальним було ознайомлення з виставою арт-буків «Art калейдоскоп». На виставці представлено оригінальні макети книг, книги-витинанки панорамні та pop-up книжки; трафаретні експозиції, панорамні листівки, а також варіо зображення студентів та випускників кафедри графіки Видавничо-поліграфічного інституту НТУУ «КПІ». 

Особливий інтерес студенти виявили до майстер-класу з офорту і ліногравюри «Лаврська друкарня» від Олександра Рачковського. Вони отримали можливість не тільки побачити, як друкували в давнину зі спеціальних друкарських форм на верстаті, але й власноруч зробити відбиток.

Під час Фестивалю студенти долучились до акції на підтримку українських вояків «Листівка на фронт» від Олени Поліщук. Вони власноруч виготовили і підписали листівку, яку доправлять нашим військовим на передову.

Подібні фестивалі надзвичайно пізнавальні для опанування майбутньої спеціальності книговидавця, до того ж, це справжнє свято книги і творчості!

1 20151008 144355 20151008 145938 20151008 165029

  


 8 жовтня 2015 року

 ПРЕС-КОНФЕРЕНЦІЯ З ДАРІЄЮ КУЗНЕЦОВОЮ

Восьмого жовтня у Київському університеті імені Бориса Грінченка відбулася прес-конференція з Дарією Кузнецовою, редактором спортивних випускових новин телеканалу UAПерший . Зустріч пройшла зі студентами ІІ курсу напряму підготовки «Видавнича справа та редагування».

Конференція була різноплановою. На початку Дарія Кузнецова сказала кілька слів  про себе, а також більш детально розповіла про життя журналіста за кадром. За її словами: «Журналіст – це професія, що поєднує  роботу  і редактора, і оператора, і кореспондента. На підтвердження своїх слів продемонструвала відеоролик запису ефірного випуску «Євро 2012». Також було презентовано декілька роликів з Олімпійських та Параолімпійських ігор. Редактор розповіла нам про важливість передачі достовірної інформації та про роботу в команді: « Те, що ти несеш людям – ти за це відповідаєш».

Після зустрічі у всіх залишились лише приємні спогади. Гостя вразила своєю відкритістю, комунікабельністю, щирістю та високоосвіченістю. Аудиторія винесла для себе багато важливої та цікавої інформації та отримала слушні поради від досвідченого журналіста.

Студенти ІІ курсу

напряму підготовки 

видавнича справа та редагування

Овчаренко Тетяна,

Соколова Олена,

Сидорук Катерина 

IMG 5892 IMG 5893 IMG 5901


 8 жовтня 2015 року 

 

 СТУДЕНТИ В МУЗЕЇ БОРИСА ГРІНЧЕНКА

Студенти І курсу напрямів підготовки видавнича справа та редагування, реклама та зв’язки з громадськістю, книгознавство, бібліотекознавство та бібліографія відвідали Музей Бориса Грінченка. 

Музей дає уявлення про громадське та суспільно-політичне життя України, про літературний процес та культурно-мистецьке середовище, в якому Борис Грінченко жив і працював. 

Першокурсники вшанували пам'ять Бориса Дмитровича квітами та  висловили щиру подяку екскурсоводу, Тетяні Ігорівні Поліщук, за змістовну та цікаву розповідь!

IMG 3327 SAM 0189 SAM 0203 SAM 0206

 


 

30 вересня 2015 року 

ВІТАЄМО З НАГОРОДОЮ!

30 вересня 2015 року у Київському міському будинку учителя відбулась урочиста церемонія нагородження працівників освіти!

Міський голова Віталій Кличко нагородив подякою завідувача кафедри Горбенко Галину Василівну за плідну педагогічну діяльність, вагомий особистий внесок у розвиток освіти та науки, високий професіоналізм та з нагоди Дня працівника освіти!

Колектив кафедри реклами та зв’язків з громадськістю щиро вітає колегу з отриманням високої нагороди  і бажає натхнення та наснаги у подальшій роботі!

 

1 2 3

ПРАКТИК В ГОСТЯХ У СТУДЕНТІВ

Помітили помилку в тексті? Виділіть це слово мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Ви тут: Головна Структура Кафедри Гуманітарного Інституту Кафедра реклами та зв'язків з громадськістю Події