Ви тут: Головна Структура Кафедри Гуманітарного Інституту Кафедра реклами та зв'язків з громадськістю Про кафедру

Реорганізація Гуманітарного інституту

На підставі рішення засідання Вченої ради від 26 травня 2016 року структурний підрозділ трансформується шляхом поділу на:

 

Про кафедру

Кафедра реклами та зв’язків з громадськістю була заснована у вересні 2012 року.

Очолює кафедру кандидат педагогічних наук, доцент Горбенко Галина Василівна .

 

  DSC04203-1 DSC04198-3

2 1

 

      презентація       girl1 boy1      buklet

      Профорієнтаційна робота кафедри    Рекламний ролик кафедри 2015   Буклет (натисніть для перегляду)    

 

video                    infografika            stud
         Рекламний ролик кафедри 2013            Інформація абітурієнту          Студенти на практиці                     

  

2 1

 

 

Кафедра є випусковою для напрямів підготовки:

mark 6.030302 Реклама та зв’язки з громадськістю

mark 6.030303 Видавнича справа та редагування

mark 6.020102 Книгознавство, бібліотекознавство і бібліографія

 

Проекти кафедри:

mark Міжнародна науково-практична конференція «Соціальні комунікації в інтеркультурному просторі: міжконтинентальний діалог інтелектуалів»;

mark Всеукраїнський щорічний фестиваль буктрейлерів і промороликів «Book fashion»;

mark Київський конкурс із соціальних комунікацій для старшокласників «Перший раз в PR клас»;

mark Клуб соціальних комунікацій «Інтерактив»;

mark Проект «Цифрове портфоліо»;

mark Студентський науковий гурток «Соціальний інжиніринг».

 

Міжнародна співпраця:

mark Гостьовий професор Христо Кафтанджиєв – доктор філологічних наук, професор факультету журналістики Софійського університету (Болгарія), почесний професор російсько-американської Академії авторизованої освіти, почесний член Гільдії російських маркетологів.

mark Гостьовий професор Роберт ван Ворен – кандидат наук в галузі політології, професор Державного Університету св. Іллі (Тбілісі Грузія), профессор Університету Вітаутаса Великого, (Каунас Литва).

 2 1

 

Видання кафедри:

kom kurban1      abetka      kurban2      volia


2 1

 

Електронні навчальні курси:

Для входу до курсу Ви можете скористатися гостьовим доступом. Для цього, після переходу на сторінку курсу натисніть на кнопку увійти як гість.

mark Документознавство (3 курс; КББ) (Автор: Прокопенко Л. С.);

mark Шрифтознавство (3 курс; ВСР) (Автор: Женченко І. В.);

mark PR у сфері бізнесу (3 курс; РЗГ) (Автор: Курбан О. В.);

mark Бібліографічна діяльність (2 курс; КББ) (Автор: Прокопенко Л. С.);

mark Видавнича справа (3курс; ЖУР) (Автор: Ярошенко Р. В.);

mark Газетно-журнальні видання (2 курс; ВСР) (Автор: Масімова Л. Г.);

mark Етика в рекламній і PR-діяльності (3 курс; РЗГ) (Автор: Гусак О. П.);

mark Історія видавничої справи (2курс; КББ) (Автор: Поліщук Т. І.);

mark Історія книги (1 курс; КББ) (Автор: Макарова М. В.);

mark Історія реклами (1 курс; РЗГ) (Автор: Горбенко Г. В.; Кияниця Є. О.);

mark Комп’ютерна графіка (1 курс; ВСР) (Автор: Женченко І. В.);

mark Макети і верстка (1 курс; ВСР) (Автор: Полковенко Т. В.);

mark Організація книгорозповсюдження (3 курс; КББ) (Автор: Сошинська В. Є.);

mark Теорія і методика рекламної діяльності та PR-творчості (2 курс; РЗГ) (Автор: Кияниця Є. О.).

 

2 1

 

 Кафедра забезпечує викладання близько 100 дисциплін:

 Низка робочих програм запропонована для ознайомлення за напрямами:

 6.030302 Реклама та зв’язки із громадськістю

ОКР «Бакалавр»

mark Реклама в системі маркетингових комунікацій (канд. пед. наук, доц. Горбенко Г. В.)

mark PR  у сфері бізнесу (канд. н. із соц. комун., доц. Курбан О. В.)

 

mark Рекламна діяльність (ст. викл. Кузнєцова І. В.)

mark Теорія реклами (ст. викл. Кияниця Є. О.)

 

mark Графічний дизайн у рекламі (ст. викл. Женченко І. В.)

mark Інтернет-реклама (ст. викл. Шиян В. О.)

 

mark Організація роботи рекламних та PR-структур (канд. н. із соц. комун., доц. Гусак О. П.)

mark Соціальна реклама (канд. н. із соц. комун., доц. Вернигора С. М.)

 

mark Теорія PR (канд. н. із соц. комун., доц. Курбан О. В.)

6.020102 Книгознавство, бібліотекознавство і бібліографія

ОКР «Бакалавр»

mark Фондознавство (ст. викл. Кияниця Є. О.)

mark Державна інформаційна політика (канд. істор. наук, доц. Піскорська Г. А.)

 

mark Комп’ютерні видавничі технології (канд. наук із соц. комун., доц. Вернигора Н. М.)

mark Фінансово-підприємницька та комерційна діяльність (канд. наук із соц. комун., доц. Сошинська В. Є.)

 

mark Редагування наукової, науково-популярної і ужиткової літератури (канд. істор. наук, доц. Афанасьєв І. Ю.)

6.030303 Видавнича справа та редагування

ОКР «Бакалавр»

mark Історія світової видавничої справи (викл. Поліщук Т. І.)

mark Офіційні і нормативні видання (викл. Єжижанська Т. С.)

 

mark Шрифтознавство (ст. викл. Женченко І. В.)

mark Основи редагування (канд. пед. наук, доц. Балабанова К. Є.)

  

mark Електронні видання (канд. філол. н., доц. Полковенко Т. В.)

mark Історія української видавничої справи (викл. Поліщук Т. І.)

 

2 1

 

Партнери:

200px-Логотип Национального газетно-журнального издательства  220px-ZP 1417530002 ukrinform logo 1 UBA logo 2015031910411691 Dialla hhc scGEEMIi150 ArticleImage 91574 i150 ArticleImage 105717 index log logo360 logo YABKmmr-logo-2009q nazva3 pedpresa-banner1 smoloskyp-logo1 ua1 white tigerlogovervadskogo1 уцкд Publicity Creating reklam coalition

 

2 1

 

Помітили помилку в тексті? Виділіть це слово мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Ви тут: Головна Структура Кафедри Гуманітарного Інституту Кафедра реклами та зв'язків з громадськістю Про кафедру